בעולם

לראשונה במדינה הזו: מוניות מעופפות יובילו נוסעים באוויר

Joby Aviation השלימה את השלב הראשון לקראת הפיכתה למפעילה מורשית של מוניות אוויר באיחוד האמירויות הערביות. מנכ"ל Joby Aviation נפגש עם המנהל הכללי של רשות התעופה האזרחית של איחוד האמירויות והציג בפניו את מכתב הכוונות של החברה בכדי לפתוח בהליך בקשה לקבלת רישיון מפעיל אווירי

מערכת ice | 
בווירט ואל סוואידי (צילום Christina Esteban Photography)
Joby Aviation, חברה המפתחת מוניות אוויר חשמליות לצורך הובלה מסחרית של נוסעים, הודיעה היום (רביעי) כי ביצעה את השלב הראשון לקראת הפיכתה למפעילה מורשית של מוניות אוויר באיחוד האמירויות הערביות. 
במהלך פסגת Advanced Air Mobility ("ניידות אווירית מתקדמת") של הארגון הבינלאומי לתעופה אזרחית, אשר נערך השבוע במונטריאול, נפגש ג'ובן בווירט, מייסד ומנכ"ל החברה עם סייף מוחמד אל סוואידי, המנהל הכללי של רשות התעופה האזרחית של איחוד האמירויות (GCAA).
במהלך הפגישה בין השניים, הציג בווירט בפני אל סוואידי את מכתב הכוונות של Joby Aviation, זאת בכדי לפתוח בהליך בקשת החברה לקבלת רישיון מפעיל אווירי. ג'ובן בווירט, המייסד ומנכ"ל חברת Joby Aviation, אמר: "ישנה תנופה שלא תיאמן של מעבר לתעופה נקייה ברחבי איחוד האמירויות, ואנו נרגשים לשתף פעולה עם מגוון רחב של שותפים, ביניהם ה- GCAA,  על מנת להניח את היסודות לאחת מרשתות מוניות האוויר החשמליות הראשונות בעולם, אשר תאפשר תנועה מהירה, נקייה ושקטה באמצעות כלי הטיס המהפכניים שלנו". 
סייף מוחמד אל סוואידי, המנהל הכללי של רשות התעופה האזרחית של איחוד האמירויות, הצטרף לדבריו של בווירט וציין: "מכתב הכוונות של Joby Aviation, לצורך הגשת הבקשה לרישיון מפעיל אווירי, מהווה אבן דרך משמעותית במסע של איחוד האמירויות לקראת הפיכתה של המדינה למובילה עולמית בהפעלת כלי טיס חשמליים הממריאים ונוחתים אנכית. המוכנות שלנו לתמוך בטכנולוגיות מתקדמות אלה מדגיש את מחויבותנו לטיפוח פתרונות מתקדמים של ניידות אווירית אשר תהיה חלק מעתיד התחבורה באיחוד האמירויות ומעבר לה".
תעודת המפעיל האווירי, המונפקת על ידי ה-GCAA, נדרשת לצורך הפעלה של שירותי תובלה אווירית מסחרית באיחוד האמירויות. Joby תעבור הליך הגשת בקשה בן חמישה שלבים, במהלכו תפתח החברה את המערך המלא של מדריכים להפעלת מוניות אוויר, תעבור בדיקות של מתקניה באיחוד האמירויות ובחינה של הליך ההדרכה של הטייסים והמכונאים שלה, וכן של טיסותיה, על ידי ה-GCAA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה