דיגיטל וטק

בהיקף של 500 מיליון דולר: זה המהלך הענק של חברת סיילספורס

חברת סיילספורס מודיעה על הקמת קרן חדשה בהיקף של 500 מיליון דולר, באמצעות Salesforce Ventures  המיועדת להשקעות בחברות המתמחות בעולם הבינה המלאכותית. ג'ון סומורג'אי, נשיא סיילספורס ונצ'רס: "500 מיליון הדולר הראשונים שהשקענו ב-AI הביאו לצמיחה משמעותית באקוסיסטם שלנו בתחום ה-AI"

מערכת ice | 
נשיא סיילספורס (צילום סיילספורס)
בכנס Dreamforce שנערך השבוע בסן פרנסיסקו, חברת "סיילספורס" הכריזה על הקמת קרן חדשה בהיקף של 500 מיליון דולר, באמצעות Salesforce Ventures  המיועדת להשקעות בחברות המתמחות בעולם הבינה המלאכותית.
קרן זו מכפילה את היקף הקרן הקיימת, ומביאה את סכום ההשקעות הכולל בתחום הבינה המלאכותית למיליארד דולר. הקרן מחברת בין חברות הפורטפוליו שלה לבין האקוסיסטם הרחב של חברת סיילספורס, הכולל מקבלי החלטות מארגונים ב-Fortune 500.
הקרן ההשקעות החדשה נולדה בכדי לסייע לסטארטאפים לאזן בין אמון,  צמיחה וחדשנות, באמצעות גישה למומחים בתחום השימוש האתי וההוגן בטכנולוגיות, ולשירותי ייעוץ נוספים בסיילספורס.
ג'ון סומורג'אי, נשיא סיילספורס ונצ'רס, התייחס למהלך החשוב של החברה ואמר: "החברה מובילה בתמיכה בסטארטאפים המפתחים חדשנות משנה-שוק בענן, ואנו מרחיבים את המורשת הזו כדי להביא את הכוח של הבינה המלאכותית לכל חלקי הארגון.
500 מיליון הדולר הראשונים שהשקענו ב-AI הביאו לצמיחה משמעותית באקוסיסטם שלנו בתחום ה-AI, ונמשיך ללמוד ולהתפתח יחד עם השותפים והלקוחות שלנו כדי לסייע בבניית חברות ה-AI  המובילות בעתיד". 
כידוע, מאז הקמת בשנת 2009, שימשה קרן ההשקעות של סיילספורס למעלה מ-5 מיליארד דולר ביותר מ-20 חברות AI ביניהן Anthropic, Hugging Face, Runway, ו-Together AI.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה