דיגיטל וטק

הסטארט-אפ הישראלי בהישג ענק: השלים גיוס בסך 10 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ "With" השלימה גיוס סיד בסך 10 מיליון דולר. מדובר בפלטפורמה ייחודית אשר מאפשרת לרשויות מקומיות לאחד ולסנכרן את כל הפעילויות, האירועים והתוכניות שנעשים עבור התושבים | כל הפרטים

מערכת ice | 
חברת הסטארטאפ With (צילום אסף הייליג)
חברת הסטארט-אפ "With", אשר מפתחת ומנהלת פלטפורמה לניהול קשרי הרשויות מקומיות עם התושבים, רושמת הישג מרשים בגזרת גיוסי ההון. הסטארט-אפ הישראלי מכריז כי השלים גיוס סיד בסך 10 מיליון דולר.
על המהלך החשוב אחראים גורמים רבים; קרנות Tal Ventures, Iron Nation, יוניקורן טכנולוגיות, משקיעים פרטיים ביניהם בועז אמיתי, אריאל מייסלוס, יובל ברגיל, זאק בוקמן, מייסד ומנכ"ל OpenGov ואייל פדר-לוי, מייסד משותף ומנכ"ל Zencity.
הפיתוח החדשני של הסטארט-אפ הישראלי משרתת כיום יותר מ-100 ערים בארה"ב, קנדה וישראל. מדובר בפלטפורמה ייחודית אשר מאפשרת  לרשויות מקומיות לאחד ולסנכרן את כל הפעילויות, האירועים והתוכניות שנעשים עבור התושבים.
באמצעות מערכת "PRM - People Relationship Manangement" מתקדמת, הרשויות יכולות לתכנן פעילויות חדשות בהתבסס על ניתוח מעמיק של הצרכים והרצונות של הקהילה. הפיתוח הטכנולוגי החדשני מבוסס על בינה מלאכותית אשר מתאימה פעילויות שונות על סמך תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, מועדים, מצב משפחתי ועוד.
הפלטפורמה מסייעת לרשויות לסנכרן את כלל הפעילויות ולספק חוויה אישית ומעמיקה לתושבים. תוך חיזוק תחושת הלכידות החברתית, התמיכה ההדדית והכלכלה המקומית.
לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, הפלטפורמה סייעה לרשויות בישראל, ובמיוחד לתושבים בעוטף עזה, להתמודד עם האתגר העצום של תמיכה בקהילה בשעותיה הקשות.
הפלטפורמה סייעה בניהול ותיאום חלוקת תווי קניות לתושבים בהיקף של יותר מ-30 מיליון שקל, ריכוז פעולות התנדבות, מציאת פתרונות דיור ובתים מארחים לתושבים, פעילויות הפוגה למשפחות, הפעלת מרכזי חוסן ויוזמות רבות נוספות. 
עדי פרי, מנכ"ל ומייסד שותף של With: "הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שלנו מעניקים לרשויות ולמנהיגים המקומיים את היכולת לתקשר עם תושביהן בדרכים מותאמות אישית ובעלות השפעה, במטרה להפוך כל עיר ורשות למוקד תוסס ודינמי שבו התושבים מרגישים מחוברים ומעורבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה