מינויים

הסטארטאפ הישראלי שגייס 30 מיליון דולר מתרחב: אלו הבכירים החדשים בהנהלה

הסטארטאפ הישראלי MINE, הפועל בישראל ובעולם הכריז רק לפני כמה חודשים על גיוס הון מוצלח של 30 מיליון דולר. כעת, במסגרת הרחבת פעילות החברה, MINE חושפת שורה של מינוים בהנהלת החברה | כל הפרטים
מערכת ice | 
חמשת הבכירים (צילום הגר בדר ו-MINE)
לאחר שהכריזה בחודש דצמבר האחרון על גיוס מוצלח של 30 מיליון דולר חברת הסטארט-אפ הישראלית MINE, ממשיכה להתרחב. החברה שהחל גם לפעול מחוץ לגבולות ישראל הכריזה היום (שלישי), על מינויים של חמישה בכירים חדשים להנהלתה.
מינויים אלו כוללים את סמנכ"ל המכירות הגלובלי, סמנכ"ל הכספים, סמנכ"ל השיווק, סמנכ"ל משאבי האנוש וסמנכ"ל לקוחות, ומהווים צעד נוסף בהתרחבות החברה ובהגשמת חזונה.
מנכ"ל ומייסד MINE, גל רינגל, בירך על המינויים החדשים: "אני גאה מאד במנהלים החדשים שהצטרפו אלינו, אשר מביאים עימם ניסיון עשיר ויכולות יוצאות דופן שיסייעו לנו להמשיך ולהוביל את שוק פתרונות פרטיות המידע בעולם. אנו משוכנעים כי תרומתם תהיה משמעותית להמשך הצמיחה וההצלחה הגלובלית של החברה".
לתפקיד סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות מונה מייקל טרייטס
טרייטס, בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנים במכירות וניהול בתחום הטכנולוגיה, הסייבר והאבטחה, הגיע ל-MINE מתפקיד דומה ב-Dig Security שנמכרה לפאלו אלטו נטוורקס ב-315 מיליון דולר באוקטובר אשתקד. לפני כן שימש בתפקידי ניהול בכירים גם בחברת הסייבר הישראלית CyCognito וכן ב-BigID אשר בדומה ל-MINE עוסקת אף היא בתחום של הגנה על פרטיות מידע.

מייקל טרייטס, צילום: MINE
לתפקיד סמנכ"ל כספים מונה רו"ח אבי ישראל
ישראל מביא עימו ל-MINE ניסיון של למעלה מ-15 שנים בניהול פיננסי ותפעולי ובמערכות מידע. בעבר שימש כסמנכ"ל הכספים ומערכות מידע של SimilarWeb והוביל את ההנפקה של החברה, שבמסגרתה גויס מיליארד דולר והחברה הפכה לחד קרן. לאחר מכן, שימש כסמנכ"ל הכספים של Ermetic והוביל את תהליך מכירתה ל-Tenable. לישראל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.


אבי ישראל, צילום: הגר בדר
לתפקיד סמנכ"ל שיווק מונתה ג'סיקה סטנפורד
סטנפורד מביאה עימה למעלה מעשור של ניסיון בתעשיית הסייבר, עם דגש על פיתוח והובלת צוותי שיווק בחברות מובילות, בהן:Cado Security, Hysolate, Cybereason, CyberArk ו-RSA. סטנפורד מתמחה בשיווק בעולם הסייבר ומשמשת כמרצה מבוקשת בכנסים בינלאומיים. בשנים האחרונות השתתפה, בין היתר, ב: Gartner Security ו-IANS Infosec.

ג'סיקה סטנפורד, צילום: MINE
לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש מונתה דקלה יובל
יובל, מחזיקה במעל 15 שנות ניסיון במשאבי אנוש ומתמחה בניהול השינויים הארגוניים ויישום אסטרטגיות התומכות בצד העסקי. בעבר שימשה בתפקידי מפתח בחברות Zoomin, Pandologic וגורניצקי, והובילה תהליכי מיזוגים ורכישות.

דקלה יובל, צילום: הגר בדר
לתפקיד סמנכ"ל לקוחות מונה רועי סילברמן
סילברמן מביא עימו למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום ה-SaaS B2B. בעבר שימש כסמנכ"ל הצלחת לקוחות בחברות כמו WalkMe, EverC ו-Demostack, שם הוביל את תחום הצלחת הלקוחות הגלובלית. סילברמן מתמחה בבניית מערכות יחסים עם לקוחות ושיפור תהליכי שימור והתרחבות, מה שממצב אותו כנכס חשוב עבור Mine.

 רועי סילברמן, צילום: MINE
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה