השוק

מהפכה דיגיטלית בבנק לאומי: סיילספורס פותחת שערים חדשים בישראל

סיילספורס משיקה את Hyperforce בישראל: בנק לאומי יהיה הראשון לאמץ אותו, ומאפשר לארגונים מקומיים לעמוד בדרישות אבטחת מידע
מערכת ice | 
הראל יפהר איתי מרגלית (צילום סיילספורס)
סיילספורס, החברה המובילה בתחום ה-AI CRM, משיקה את פלטפורמת הענן Hyperforce בישראל, הבנויה על תשתית AWS (Amazon Web Services). הפלטפורמה תהיה זמינה ללקוחות קיימים וחדשים בישראל, ומאפשרת לארגונים להפעיל אפליקציות של סיילספורס בענן ציבורי מקומי. השקת Hyperforce בישראל משמעותית במיוחד עבור ארגונים המחויבים לרגולציות פרטיות מחמירות ונהלי אבטחת מידע.
בנק לאומי, הוא הלקוח הראשון שיתמוך בפלטפורמה המקומית, ינקוט בשדרוגים משמעותיים לשירותיו הדיגיטליים. המהלך הוא חלק מהמהפכה הדיגיטלית של הבנק, שמטרתה לשפר את חווית השירות ללקוחות תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות, כולל בינה מלאכותית. השימוש ב-Hyperforce יאפשר לבנק לאומי לייעל את תהליכי השירות ולשדרג את יכולותיו הדיגיטליות.
הפלטפורמה תסייע גם לארגונים בתעשיות מוסדרות, להציע שירותים חדשים ולהתרחב לשווקים גלובליים, דבר שהיה מוגבל עד כה בשל רגולציות שונות. השקת Hyperforce בישראל מהווה צעד חשוב לשיפור היכולת של הארגונים המקומיים לעמוד בדרישות אבטחת המידע ולהציע שירותים מתקדמים ללקוחותיהם.
איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל, אמר היום: "אנו גאים ונרגשים מהיכולת להאיץ את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות שלנו, ולעזור להם להישאר אג'יליים בזמן שהם צומחים ושואפים לחדשנות. הייפרפורס משנה את חוקי המשחק בישראל, ותאפשר לארגונים להגדיל את קנה המידה, לשפר את יכולתם לעקוב אחר תאימות נתונים מקומיים ולהגביר את יעילות שירות הלקוחות. עם הייפרפורס, סיילספורס תאפשר לארגונים בכל המגזרים לאמץ את החידושים האחרונים ב-CRM, בשילוב יכולות ענן ו-AI, מה שיאפשר להם לקחת את שירות הלקוחות לשלב הבא ולנצל את הזדמנויות הצמיחה העצומות בישראל".
לדברי הראל יפהר, מנהל איזור ישראל וסאב-סהרה אפריקה ב-AWS, אמר: "אנו מברכים את סיילספורס לרגל השקת Hyperforce ב-Region של AWS בישראל. זוהי אבן דרך חשובה במחויבותם לטרנספורמציה דיגיטלית. כשותפים גאים אנו שמחים שהפתרון נבנה על גבי AWS ושהוא זמין ללקוחותינו בישראל. שיתוף פעולה זה מדגיש את מחויבותנו לספק אמינות ואבטחת מידע לעסקים. Hyperforce, הפועל על גבי AWS, מפשט את פריסת הפתרונות של סיילספורס, מחזק את אבטחת הנתונים ואיחסונם. יחד, אנו מצפים לפתיחת הזדמנויות נוספות ולטיפוח יצירתיות".
אמיר רוזן, ראש אגף ערוצים וטכנולוגיות רוחביות בבנק לאומי: "אנחנו נרגשים להיות הלקוח הראשון של Hyperforce בישראל, לנצל את הסינרגיה בין הפלטפורמות של סיילספורס ו-AWS, ולעשות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להמשיך ולהוביל את מהפכת השירות במערכת הבנקאית. המעבר ל - Hyperforce הינה אבן דרך טכנולוגית משמעותית וכבנק שמוביל בחדשנות טכנולוגית ושירותית המהלך הזה יאפשר, מעבר ליכולות אבטחה רחבות יותר ותשתית גמישה, גם הרחבת יכולות בחוויית השירות ללקוח והעמקת תהליכי פרסונליזציה- כדי להעניק ללקוחת שלנו שירותים מדויקים המותאמים לצרכיהם האישיים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה