דיגיטל וטק

סיילספורס חושפת: "עידן חדש בבינה המלאכותית"

סיילספורס משיקה את Agentforce, פלטפורמת סוכני AI אוטונומיים שתאפשר לארגונים לשדרג את שירות הלקוחות והמכירות עם פתרונות מותאמים אישית בזמן אמת. איך המהלך הזה ישנה את העולם העסקי ושירות הלקוחות? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Salesforce Agentforce (צילום Salesforce)
סיילספורס הכריזה על Agentforce, פלטפורמת סוכני AI אוטונומיים שתאפשר לארגונים לבנות ולהפעיל סוכנים וירטואליים המבוססים על בינה מלאכותית. סוכנים אלו נועדו לבצע מגוון משימות בארגון, כגון שירות לקוחות, מכירות ושיווק, ולהביא לשיפור משמעותי ביעילות ובאיכות השירות הניתן ללקוחות.
מנכ"ל סיילספורס, מארק בניוף, הציג את Agentforce במסיבת עיתונאים, תוך שהוא מדגיש כי הפלטפורמה החדשה מביאה עידן חדש של בינה מלאכותית בארגונים. לדברי החברה, Agentforce אינה רק כלי נוסף בארגז הכלים, אלא שותף אמיתי שיכול להבין את צרכי הלקוח, לפעול באופן פרואקטיבי, ולספק פתרונות מותאמים אישית. בניגוד לפתרונות קודמים, Agentforce מספקת לארגונים פלטפורמה מוכנה לשימוש, עם אבטחה ברמה הגבוהה ביותר וגמישות יוצאת דופן.
לדברי קלרה שי, מנכ"לית Salesforce AI, פלטפורמת Agentforce מאפשרת מעבר מאוטומציה של משימות בודדות לאוטומציה של תהליכים שלמים, בדומה למעבר מנהיגה ידנית לנהיגה אוטונומית. סוכני Agentforce פועלים באופן עצמאי לחלוטין, אוספים נתונים, בונים תוכניות פעולה ומבצעים אותן ללא צורך בהתערבות אנושית. הם מסוגלים לפעול בזמן אמת ולהתאים עצמם לתנאים משתנים, תוך שמירה על גבולות מותאמים אישית שהוגדרו על ידי הארגון.
היתרון של Agentforce בא לידי ביטוי גם במצבי לחץ בארגון. לפי דו"ח AI של סיילספורס, כ-41% מזמן העבודה של עובדים מוקדש למשימות חוזרות ומונוטוניות, ו-65% מהעובדים סבורים שה-AI תאפשר להם להיות יותר אסטרטגיים. Agentforce מציעה פתרון לחברות שנאבקות בניהול עומסים, בכך שהיא מאפשרת להרחיב את הקיבולת לפי דרישה, ולתת לעובדים האנושיים להתמקד במשימות המצריכות מגע אישי ואסטרטגיות מורכבות.
מספר חברות מובילות, כמו OpenTable, Saks ו-Wiley, כבר משתמשות ב-Agentforce כדי לשפר את השירות והיעילות. בחברת Wiley, לדוגמה, פלטפורמת Agentforce מסוגלת לענות על שאלות של לקוחות ולפתור בעיות גישה לחשבון באמצעות שילוב עם מאגר הידע של החברה. כתוצאה מכך, החברה חוותה עלייה של מעל 40% בפתרון פניות, תוך שיפור באיכות השירות הניתן ללקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה