דיגיטל וטק

מנכ"ל אנבידיה חושף: אלו האתגרים הגדולים שעומדים בפני החברה

בכנס Communacopia, ג'נסן הואנג הדגיש את תפקידה המרכזי של הבינה המלאכותית הגנרטיבית בשינוי תעשיית הדאטה סנטרים והפיכת מפתחים ליעילים יותר. למרות האתגרים והלחצים, הואנג אופטימי לגבי השפעת ה-AI על תכנון שבבים והצמיחה העתידית של אנבידיה, וסיפק מספר כותרות על החברה
רפאל בן זקרי | 
אנבידיה (צילום יוטיוב/ NVIDIA)
מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, גנב את ההצגה בכנס Communacopia של גולדמן סאקס השבוע, שם הוא התייחס להתפתחותה המהירה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית והשפעתה על תעשיית הדאטה סנטרים. הואנג ציין כי הטכנולוגיה החדשה לא רק משנה את שיטות העבודה, אלא גם מהווה "כישרון" שיוסיף יכולות חדשות למשתמשים.
לפי הפרסום ב-Yahoo Finance, הואנג הדגיש כי תשתית הענן שמספקת אנבידיה מאפשרת למפתחים לאמן ולהתאים מודלים של AI בצורה יעילה יותר, כשהחזר ההשקעה עבור ספקי שירותי ענן גבוה במיוחד. לדבריו, הימים שבהם כל שורת קוד נכתבה רק על ידי מהנדסי תוכנה חלפו, וכי בעתיד הקרוב לכל מהנדס תוכנה יהיו עוזרים דיגיטליים זמינים 24/7.
למרות שאנבידיה דיווחה על הכנסות של 30 מיליארד דולר ברבעון השני, מניית החברה סבלה ממכירה חדה בעקבות דיווח על חקירת אנטי-טראסט מצד משרד המשפטים האמריקאי. הואנג לא התייחס לדיווח במהלך הכנס, אך החברה הכחישה את קבלת הזימון וטענה כי היא מוכנה לשתף פעולה עם הרגולטורים.
במהלך הכנס, הואנג התייחס גם לאתגרים הגדולים שעומדים בפני אנבידיה, כמו הביקוש האדיר לרכיבים ולשירותים שהחברה מספקת, והשפעתם הישירה על ההכנסות והתחרותיות של לקוחותיה. "יש לנו הרבה אנשים על הכתפיים שלנו, וכולם סומכים עלינו," אמר הואנג. הוא גם שיתף את התובנות שלו לגבי השימוש במודלי AI, וטען כי בעוד תהליך האימון של המודלים דורש משאבים רבים, השימוש במודלים מאיץ את זמן העיבוד וחוסך משמעותית בזמן. לדבריו, זהו שלב קריטי בפיתוח טכנולוגיות AI שהופך את התהליך כולו למשתלם.
למרות האתגרים והלחץ הכבד, הואנג סיים בנימה אופטימית, כשהוא מציין את התרומה האדירה של הבינה המלאכותית לתכנון השבבים של אנבידיה. הוא הודה שתקופות העבודה האינטנסיביות גובות מחיר של שעות שינה, אך הדגיש את הסיפוק האדיר שבפיתוח טכנולוגיות שמשנות את פני התעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה