דיגיטל וטק

אנבידיה שוב מדהימה את השוק: תוצאות שיא ברבעון השני

אנבידיה שוברת שיאים עם הכנסות של 30 מיליארד דולר ברבעון השני של 2025, זינוק של 122% משנה שעברה. מרכזי הנתונים ממשיכים להוביל את הצמיחה, והרווח הנקי מזנק ב-168%. מה הצעדים הבאים של החברה, והאם הציפיות למוצרים חדשים יספקו עוד הפתעות? כל הפרטים על התוצאות המרשימות
רפאל בן זקרי | 
אנבידיה (צילום יוטיוב/ NVIDIA)
אנבידיה פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השני של שנת הכספים 2025, עם נתונים מרשימים המצביעים על צמיחה מתמשכת. ההכנסות הרבעוניות הגיעו לשיא של 30 מיליארד דולר, עלייה של 15% בהשוואה לרבעון הקודם ו-122% בהשוואה לשנה שעברה.
תחום מרכזי הנתונים של החברה ממשיך להוביל את הצמיחה עם הכנסות של 26.3 מיליארד דולר ברבעון השני, עלייה של 16% לעומת הרבעון הקודם ו-154% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. תחזית ההכנסות לרבעון הבא (Q3FY25) עומדת על 32.5 מיליארד דולר, עם סטייה אפשרית של 2%. החברה דיווחה על גידול של 10% ברווח התפעולי ברבעון השני, שהסתכם ב-18.6 מיליארד דולר. ברבעון זה הרווח הנקי לפי GAAP עמד על 16.6 מיליארד דולר, עלייה של 168% משנה לשנה.
מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג, התייחס לתוצאות ואמר: "הביקוש למוצרי Hopper נותר חזק, והציפייה ל-Blackwell מדהימה. אנבידיה היא כיום חברת פלטפורמות Full Stack בקנה מידה של מרכזי נתונים, ואנו מסייעים למפתחי מודלים של בינה מלאכותית ושירותי אינטרנט צרכני."
במהלך המחצית הראשונה של שנת הכספים 2025, החזירה אנבידיה לבעלי המניות 15.4 מיליארד דולר באמצעות רכישת מניות ודיבידנדים. נכון לסוף הרבעון השני, היו לחברה 7.5 מיליארד דולר במסגרת אישור רכישת מניות חוזרת. ב-26 באוגוסט 2024, דירקטוריון החברה אישר תוספת של 50 מיליארד דולר לאישור רכישת המניות, ללא תאריך תפוגה. המניה השלימה חלוקת מניות ביחס של עשר לאחת ב-7 ביוני 2024, והדיבידנד הרבעוני הבא של החברה, בסך 0.01 דולר למניה, ישולם ב-3 באוקטובר 2024.
התוצאות הכספיות מדגישות את מעמדה המוביל של אנבידיה בשוק הבינה המלאכותית והמחשוב המואץ, כאשר החברה צופה המשך צמיחה גם ברבעונים הקרובים. הציפייה להשקת מוצרים חדשים כמו Spectrum-X Ethernet for AI ו-NVIDIA AI Enterprise מראה על מיקוד בשווקים צומחים ותמיכה בחדשנות בתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה