השוק

וול סטריט: זה הולך להיות השבוע של אנבידיה

האירוע הגדול של וול סטריט השבוע יהיו דוחות אנבידיה שאחראית על שליש מהעליות של ה-S&P500; אוקטאי קוברק מענקית ההשקעות Leverage Shares מעריך שהחברה תכפיל את ההכנסות אבל השאלה הגדולה היא - אם אנבידיה לא בורחת לשוק
ניצן כהן | 
אנבידיה (צילום shutterstock)
אוקטאי קברק, אסטרטג בחברת ההשקעות הבינלאומית Leverage Shares כותב לקראת פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט שהנתון המרכזי שיניע את וול סטריט השבוע יהיו הדוחות אנבידיה שהיא נזכיר אחראית לשיש מהעליות של מדד ה-S&P. כאן צריך לזכור היטב כי אנבידיה היא מובילה בתחום ה-AI אבל השאלה הגדולה היא אם היא לא בורחת לשוק ואז או שהיא תמשוך את השוק כולו לעליות או שהיא תתקן מטה ותפיגש עם השוק.
"לאחר הפתיחה הסוערת של חודש אוגוסט, העניינים בשוק התייצבו - וה-S&P500 במרחק נגיעה משיאו באמצע יולי. ואולם, התנודתיות צפויה להימשך, וזאת על רקע הבחירות הצמודות בארצות הברית, שאלות לגבי המדיניות המוניטארית וסיכונים גיאו-פוליטיים.
"הסנטימנט החיובי חזר אל השוק על רקע האינפלציה המתקררת, הגידול ברווחיות החברות והצפי להקלת המדיניות המוניטרית. ואולם, סימני האזהרה מגיעים משוק העבודה בארצות הברית, וזאת לאחר שמספר המשרות שנוצרו ב-12 החודשים שקדמו לסוף הרבעון הראשון תוקנו כלפי מטה ביותר מ-800 אלף משרות - התיקון השלילי הגדול ביותר מזה כ-15 שנה. לאור זאת, בשוק מתמחרים סבירות של 70% להורדת ריבית של כרבע אחוז בספטמבר" כותב קברק.
"השוק גם מביט לעבר המזרח התיכון. אם תתרחש הסלמה אזורית, הדבר צפוי להתבטא בזינוק ב"מדד הפחד" (VIX), שנרגע באחרונה לאחר שטיפס על רקע חיסול סחר הקארי ביפן. בגזרת המניות, הדבר עשוי לרומם את המניות הביטחוניות ומניות הסייבר, כמו גם מוצרי צריכה בסיסיים ותשתית.
"מי שיספגו מכה עשויות להיות מניות התיירות. בשוק הסחורות, שיבושים באספקת הנפט ידחפו את הנפט אל אזור השיא השנתי שנקבע באפריל, והזהב ימשיך להתייצב מעל 2,500 דולר.
"האירוע המרכזי השבוע יהיה פרסום הדו"ח הרבעוני של חברת אנבידיה. האנליסטים חוזים הכנסות של 28.5 מיליארד דולר לערך - יותר מפי 2 לעומת הרבעון המקביל ב-2023. הרווח למניה (EPS) צפוי להיות באזור 0.65 סנט למניה - גידול ניכר לעומת השנה שעברה.
"מירב ההכנסות של אנבידיה מגיעות מיתר "שבע המופלאות" - כאשר רק מיקרוסופט לבדה אחראית לכ-20% מהכנסות אנבידיה. התוצאות החזקות של מיקרוסופט, אמזון וגוגל מעסקי הענן שלהן, ממחישות את הביקוש הגבוה ל-AI. השאלה הגדולה היא האם מניית אנבידיה לא מייצרת אופוריה גדולה מדי - כאשר תשואת מניית אנבידיה אחראית לכמעט שליש מכל תשואת מניות ה-S&P500. מניית אנבידיה עלתה השנה ביותר מ-150% והיא הציגה הביצועים הטובים ביותר מבין 500 מניות ה-S&P500" הוא מסיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה