דיגיטל וטק

מפספסים מהפכה: מומחה ההשקעות מזהיר לגבי מניית אנבידיה

היום צפויה ענקית השבט להציג את דוח הרבעון השני, והאנליסטים צופים עלייה חדה בהכנסות וברווחים, כאשר משקיע בולט טוען כי מי שלא משקיע באנבידיה מחמיץ מהפכה. האם אנבידיה תמשיך להוביל את השוק בתחום הבינה המלאכותית והרכבים האוטונומיים? כל הפרטים על הציפיות והתחזיות
רפאל בן זקרי | 
אנבידיה (צילום יוטיוב/ NVIDIA)
היום תפרסם אנבידיה את הדוח המיוחל שלה לרבעון השני של השנה, כאשר האנליסטים מצפים לראות עלייה מרשימה בהכנסות וברווחים של החברה. הדוח צפוי למשוך תשומת לב רבה, במיוחד לאור הביצועים הפיננסיים החזקים שהחברה הציגה ברבעונים האחרונים, והציפיות הגבוהות להמשך הצמיחה בתחום השבבים לבינה מלאכותית ורכבים אוטונומיים.
רוס גרבר, מייסד שותף של חברת ההשקעות Gerber Kawasaki Wealth and Investment Management, מדגיש כי מי שלא משקיע במניות אנבידיה מחמיץ מהפכה של ממש. בראיון לפודקאסט Opening Bid, גרבר השווה את חשיבות ההשקעה בחברת הטכנולוגיה לנפוליאון במהלך המהפכה הצרפתית, והדגיש כי המניה של אנבידיה היא מההחלטות הטובות ביותר שקיבלה החברה שלו.
בהתחלה, המשיכה העיקרית של אנבידיה הייתה החוזקה שלה בשבבי גיימינג, אך עם הזמן החברה התרחבה לשבבים עבור רכבים אוטונומיים ובינה מלאכותית. גרבר מציין כי עם ההתרחבות הזו, הוא רק הגביר את ההשקעות של החברה במניות אנבידיה. התוצאות לא איחרו לבוא – מניות אנבידיה זינקו ביותר מ-2,900% בחמש השנים האחרונות, תוצאה של רבעונים מרשימים פעם אחר פעם.
לא רק גרבר מחזיק באופטימיות רבה כלפי אנבידיה. גם מייסד EMJ Capital, אריק ג'קסון, הביע תחזית דומה כשהוא מאמין שהחברה יכולה להגיע לשווי שוק של 6 טריליון דולר, כמעט כפול מהשווי הנוכחי שלה, שעומד על כ-3.18 טריליון דולר. אנליסטים אחרים, כמו טושיה הארי מ-Goldman Sachs, ממשיכים להמליץ על קנייה של המניה למרות חששות בטווח הקצר כמו עיכובים בארכיטקטורת הדור הבא של ה-GPU.
עם המשך גידול בהשקעות של חברות כמו אלפבית, מיקרוסופט, מטא ואמזון במוצרי AI וענן, ולצד עסקת רכישה שביצעה לאחרונה המתחרה AMD, נראה כי אנבידיה מצליחה להתקדם בפער על פני מתחרותיה ולהבטיח את מקומה כמובילה בתחום. גרבר מסכם כי אנבידיה צריכה להיות חלק מהחזקות הליבה של כל תיק השקעות, לצד חברות כמו מיקרוסופט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה