דיגיטל וטק

דו"ח הכספים של אנבידיה: הרגע המכריע הבא בשוק ה-AI?

דו"ח הכספים הקרוב של אנבידיה לרבעון השני עשוי להיות רגע מכריע עבור שוק ה-AI. תוצאות הדו"ח צפויות להשפיע לא רק על מניית החברה, אלא גם על שאר ענקיות הטכנולוגיה בתחום. האם אנבידיה תצליח להחזיר את המומנטום לשוק ולהשפיע על חברות כמו אמזון ומיקרוסופט?
רפאל בן זקרי |  2
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
דוח הכספים הקרוב של אנבידיה עשוי להיות הרגע המכריע הבא עבור שוק ה-AI. החברה, שנחשבת לאחת מהמובילות בתחום השבבים, צפויה לפרסם את תוצאותיה לרבעון השני ביום רביעי הקרוב, כאשר תוצאות אלו לא ישפיעו רק על מניית אנבידיה, אלא גם על שאר חברות הטכנולוגיה הגדולות הפועלות בתחום ה-AI.
האנליסטים צופים כי הדו"ח והתחזיות של אנבידיה יהיו קריטיים למסחר בתשתיות AI, כאשר משקיעים רבים עוקבים בדריכות אחר תוצאות החברה. בתקופה האחרונה, מניות חברות ה-AI הגדולות כמו אמזון, מיקרוסופט ואלפבית חוו ירידות, מה שמגביר את הציפייה לדו"ח של אנבידיה שיוכל להחזיר להן את המומנטום שאבד.
המניה של אנבידיה עלתה השנה בכ-180%. התחזיות צופות צמיחה משמעותית בהכנסות החברה, אך גם כאן מדובר בהאטה יחסית לשנה הקודמת, מה שמציב רף גבוה מאוד לציפיות לרווחים ברבעון הנוכחי. דו"ח חזק מצידה עשוי לשנות את המגמה בשוק, ולשמש כמנוף לשאר התעשייה. על פי תחזיות האנליסטים, ביקוש חזק לשבבים של החברה יוכל להביא לתזוזות בתחום ולהשפיע על החברות הגדולות המשתמשות בטכנולוגיות שלה, כמו מטא, אמזון וגוגל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש רק אפשרות 1
    מאיה 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המנכ"ל של אינבידיה מס' 1 בעולם.
    סגור
  • 1.
    עליה
    ר.צ 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חברה יציבה עם צבר הזמנות חסר תקדים ועם כיוון של הפד להורדת הריבית מבטחים התחזקות של המניה
    סגור