דיגיטל וטק

מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג נבחר למנכ"ל השנה של אקונומיסט. ומי שני?

ג'נסן הואנג מנכ"ל אנבידיה השולטת ב-80% משוק השבבים נבחר למנכ"ל השנה של אקונומיסט והקדים עשרות מנכ"לים ידועים אחרים, הדירוג נעשה על פי הביצועים והתשואות שהניבו החברות שלהם לבעלי המניות בשנה האחרונה

מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
זו הייתה השנה של אנבידיה, הוכחה נוספת לכך ניתנה על ידי אקונומיסט שדירג את המנכ"לים המצליחים של השנה בהתאם לביצועי החברות והתשואות שהניבו אותן חברות לבעלי המניות בשנת 2023. זאת למרות השנה הקשה שהייתה לחברות שהתמודדו עם צמיחה איטית בשווקים רבים והותירה בוסים רבים נאבקים על עלויות העסקים עקב האינפלציה שגרמה לעובדים לדרוש משכורות גבוהות יותר.
ג'נסן הואנג מנכ"ל אנבידיה הקדים בדירוג מנכ"לים רבים נוספים, חלקם מוכרים וחלקם פחות. את שני המקומות הראשונים תפסו מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג וכאמור מנכ"ל אנבידיה ד'נסן הואנג שהקדים את צוקרברג בעיקר בשל העובדה כי הניב לבעלי המניות תשואות גבוהות ובניגוד לחברות אחרות נמנע מפיטורי עובדים והצליח לעבור את האינפלציה עם כמה שפחות נזקים.

כזכור ממשל ביידן, הטיל הגבלות ייצוג לסין אשר מונע מחברות סיניות לרכוש שבבים מתקדמים כמו השבבים של אנבידיה. כללי הייצוא מכוונים בעיקר לשבבים המאפשרים יישומי בינה מלאכותית, אך גם מעבדים ממוקדי משחקים נמצאים בקו הירי שכן לרבים יש גם שימושים פוטנציאליים בבינה מלאכותית. לפי טענת דובר החברה הנותנים הטכניים של המעבד אמורים לעמוד במגבלות שהציב ממשל ביידן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה