דיגיטל וטק

מאסק יגיב? זו הרשת שהרוויחה מעזיבת המפרסמים את טוויטר

לפני שבועיים דווח על ירידה בהכנסות הרשת החברתית X מפרסום כתוצאה מעזיבת החברות, כעת נחשף כי רשת הלינקאדין שבבעלות מיקרוסופט קיבלה רבות מהחברות ורשמה עלייה של קרוב ל-4 מיליארד דולר בהכנסות מפרסומות
מערכת ice | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
בחודשים האחרונים דווח לא פעם על עזיבת מפרסמים את הרשת החברתית X בבעלותו של אילון מאסק, עקב השינויים הרבים שהוא עשה והתכנים האנטישמיים שפורסמו במדיה החברתית מבלי שנמחקו. מסתבר כי ישנה רשת שהרוויחה לא מעט מעזיבת מפרסמים אלו.
מדובר ברשת הלינקאדין המיועדת בעיקר לבעלי מקצוע המחפשים עבודה ונפוצה בקרב רבים בארצות הברית. בפייננשל טיימס דווח כי בכירים בתעשיית השיווק והפרסום טענו כי המחירים לפרסומות ברשת עלו כתוצאה מהתעניינות רבה של מפרסמים שנטשו את רשת הטוויטר לשעבר. בחלק המהמקרים המחירים אף עלו ביותר מ-30%. ללינקאדין מעל מיליארד משתמשים ולפי גורמים בכירים בתחום הפלטפורמה מהווה תחליף ראוי לטוויטר.
ההכנסות השנתיות של הרשת בבעלות מיקרוסופט עלו לקרוב ל-4 מיליארד דולר, מדובר בעלייה של יותר מ-10% לעומת 2022 וההערכב היא שב-2024 ההכנסות יטפסו ליותר מ-14%.
כזכור לפני יותר משבועיים דווח בבלומברג כי ההכנסות של רשת X בשנה האחרונה נחתכו בחצי וירדו ל-2.5 מיליארד דולר בלבד זאת בעקבות השהייתן של מספר חברות שהפסיקו לפרסם בפלטפורמה עקב תכנים אנטישמים לטענתם, כעת נחשף לאן עברו ככל הנראה אותן חברות לפרסם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה