שיווק ופרסום

חברת התיירות הישראלית קוטפת פרס יוקרתי: "שימוש מתבקש ב-AI"

חברת התיירות איסתא זכתה אמש בפרס Booster מטעם איגוד השיווק הישראלי לכבוד השקת סוכן נסיעות AI בשיתוף חברת via Ai. איסתא מתכננת להרחיב את שירותי הסוכן החכם ולשלב אותו גם במכירת מוצרים נוספים בסגמנטים שונים. סמנכ"לית השיווק טלי נוי: "יעניק שירות אישי, מדויק ונגיש ללקוחותינו בכל עת"
מערכת ice | 
תיירות (צילום Magma Images)
חברת התיירות איסתא זכתה אמש בפרס היוקרתי Booster מטעם איגוד השיווק הישראלי לכבוד השקת סוכן נסיעות AI בשיתוף חברת via Ai המתמחה ביישום ייחודי זה המבוסס דיגיטל, טכנולוגיה ודאטה .מטרת  השקת סוכן AI היא להזמנה ותכנון חופשה המאפשרת ללקוחות לקבל מידע מקיף ומותאם אישית על מוצרי התיירות של החברה. 
לדברי טלי נוי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של איסתא: "אנו גאים להוביל לראשונה בישראל את תחום התיירות  עם סוכן ה-AI החדש שלנו המאפשר לנו להעניק שירות אישי, מדויק ונגיש ללקוחותינו בכל עת, ולהפוך את תהליך ההזמנה לחווייתי ונוח יותר. אנחנו רואים בו כלי מהפכני שיעזור לנו להמשיך ולהתאים את השירותים שלנו לצרכים המשתנים של הלקוחות".

איסתא מתכננת להרחיב את שירותי הסוכן החכם ולשלב אותו גם במכירת מוצרים נוספים בסגמנטים שונים. הדבר יאפשר ללקוחות ליהנות מהיתרונות של סוכן ה-AI בתחומים נוספים של התיירות. הסוכן האינטליגנטי של איסתא מביא עמו בשורה חדשה לעולם התיירות, עם שילוב טכנולוגיה מתקדמת שמעצימה את חווית הלקוח ומביאה את ההתאמה האישית לשיאים חדשים.
השימוש בסוכן AI הוא הצעד הבא בעולם התיירות, ואיסתא נמצאת בחזית החדשנות עם פתרון המבטיח שירות איכותי, נוח ומותאם אישית ללקוחותיה. 
מנימוקי הוועדה: "זהו מהלך ראשוני בשוק של שימוש מתבקש ב-AI כסוכן נסיעות וירטואלי. לא מדובר בבוט רגיל אלא בשימוש מתקדם ב-AI ליצירת חוויית לקוח מותאמת אישית. המהלך הוביל לשיפור משמעותי בשירות הלקוחות, עם מענה מהיר ומדויק 24/7 וליעילות תפעולית: חיסכון בזמן לסוכני הנסיעות במוקד הטלפוני ובסניפים. גם התוצאות מרשימות (כרגע בהתאמה לפיילוט): ב-85% מהשיחות היו יותר מ-10 אינטראקציות (מה שמעיד על אמון גבוה במוצר) ונוצר חיסכון של 800 שעות סוכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה