דיגיטל וטק

גוגל חושפת כלי בינה מלאכותית מהפכני ליצירת סרטונים קצרים

גוגל הכריזה על השקת כלי חדש ביוטיוב שיאפשר יצירת סרטונים בני 6 שניות באמצעות בינה מלאכותית. הכלי יתבסס על מודל Veo ויאפשר יצירה מהירה של סרטונים מטקסט חופשי. הכלי ייכנס לשימוש כבר בשנה הבאה
שרון בירקמן | 
יוטיוב (צילום shutterstock)
גוגל הכריזה על השקת כלי חדש ביוטיוב שיאפשר למשתמשים ליצור סרטונים בני 6 שניות באמצעות בינה מלאכותית, ישירות באפליקציה, במסגרת יוטיוב שורטס. הכלי ישתמש במודל הבינה המלאכותית Veo ויאפשר ליוצרים לייצר תוכן ויזואלי מהיר על בסיס טקסט חופשי. "בשנת 2025 נוכל לראות משתמשים שיוצרים סרטונים בקלות, גם בלי כלים מקצועיים", ציינה שרה עלי, מנהלת מוצר ביוטיוב. לדבריה, הכלי החדש יעצים את היצירתיות ולא יחליף אותה.
גוגל כבר הציגה בעבר כלים כמו Dream Screen מהקיץ האחרון, שאיפשר ליוצרים ליצור רקעים לסרטונים בעזרת בינה מלאכותית. לקראת השקת הכלי החדש, גוגל מתכננת לעדכן את Dream Screen במודל Veo בשבועות הקרובים.

החברה ממשיכה להציג מודלים מתקדמים של בינה מלאכותית, כמו Imagen ו-Lumiere, אך המודל החדש צפוי להיות המרכזי. "Veo יהיה המודל העיקרי שלנו לשנים הקרובות", אמר אלי קולינס, סגן נשיא לניהול מוצר ב-Google DeepMind, והוסיף כי גוגל אינה מתכננת להשיק מודלים נוספים בשלב זה. גוגל מתחרה בתחום מול חברות סטארטאפ המפתחות כלים דומים, כשהבולטת היא OpenAI עם מודל Sora שעדיין אינו זמין לציבור הרחב.
בתגובה להודעה של גוגל, קהילת היוצרים ביוטיוב העלתה שאלות לגבי הצפת הפלטפורמה בתכנים גנריים באיכות ירודה.  שרה עלי מיוטיוב הדגישה בתגובה שכל סרטון שנוצר באמצעות המערכת יכלול סימן זיהוי דיסקרטי שיסמן אותו כתוכן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית, סימן שכבר החלה על תמונות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית, וכי יוטיוב תמשיך להחיל את כללי הקהילה גם על תכנים שנוצרו בצורה זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה