דיגיטל וטק

יוטיוב מציגה: כך תסייעו ליוטיוברים שאתם אוהבים לצמוח ולקבל חשיפה

יוטיוב מציגה את פיצ'ר ה-Hype החדש, שמאפשר למעריצים לקדם סרטונים של יוצרים עם פחות מ-500,000 מנויים. עם כפתור הייפ מיוחד, הצופים יוכלו לעזור ליוצרים להשיג חשיפה רחבה יותר. האם זה הפיצ'ר שייתן ליוצרים הקטנים את הדחיפה שהם צריכים?
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב (צילום Shutterstock)
יוטיוב ממשיכה להשתדרג עם פי'צרים שונים לטובת הצופים והיוצרים, וכעת משיקה פיצ'ר חדש בשם Hype, שנועד לעזור לקדם יוצרים קטנים עם פחות מ-500,000 מנויים. הפיצ'ר מאפשר למעריצים לקדם סרטונים חדשים של יוצרים אלו על ידי לחיצה על כפתור "Hype", שנמצא מתחת לכפתור הלייק. על כל סרטון ניתן לבצע הייפ רק בשבוע הראשון לפרסומו, והמעריצים מוגבלים לשלושה הייפים בשבוע כדי למנוע שימוש לרעה.
יוטיוב תציג דירוג שבועי של 100 הסרטונים שקיבלו הכי הרבה הייפים בכל מדינה, מה שמעניק ליוצרים אפשרות להגיע לחשיפה רחבה יותר ללא צורך בפרסום עצמי. בנוסף, יוטיוב שוקלת בעתיד לאפשר למשתמשים לרכוש פעולות הייפ נוספות, מה שייצור אפיק הכנסה נוסף ליוצרים וגם לפלטפורמה עצמה.
הפיצ'ר החדש פותח מתוך הבנה שמעריצים רוצים להיות יותר מאשר רק צופים פסיביים, ולעזור ליוצרים המועדפים עליהם להצליח. הפיצ'ר כבר נבדק במדינות כמו טורקיה, טייוואן וברזיל, והראה נתונים מרשימים עם למעלה מ-5 מיליון הייפים ב-50,000 ערוצים. בהתאם לכך, יוטיוב מתכננת להרחיב את הפיצ'ר לשווקים נוספים בעתיד הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה