רכב

מכה לנוסעים בתחבורה הציבורית: הרכבת הקלה נחסמה לתנועה

בעקבות חפץ חשוד בתחנת גבעת התחמושת לא יתקיים שירות של הרכבת הקלה בירושלים בין תחנת גבעת המבתר לתחנת שער שכם. הסדרי התנועה החדשים לפניכם
מערכת ice |  4
הרכבת הקלה בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

מכה לנוסעים בתחבורה הציבורית בירושלים, זאת לאחר שנודע כי היום (שלישי) בשעות הצהריים, הרכבת הקלה בעיר, נתיב התחבורה הציבורית המרכזי ביותר בעיר הבירה בו נוסעים אלפי אנשים מדי שעה, נחסם לתנועה בעקבות חפץ חשוד.

למעשה, החפץ החשוד אותר באחת מהתחנות הכי מרכזיות בעיר, תחנת גבעת התחמושת, ולפיכך לא מתקיים בשלב זה שירות בין תחנת גבעת המבתר לתחנת שער שכם.
בעקבות כך, לפחות נכון לכתיבת שורות אלה, הרכבת הקלה בירושלים פועלת במתכונת חלקית, מתחנת חיל האוויר לתחנת גבעת המבתר בשני הכיוונים ומתחנת שער שכם לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים.
בהודעה הרשמית של מפעילת הרכבת הקלה בירושלים, חברת "כפיר", נכתב לנוסעים בתחבורה הציבורית בעיר כי "נוסעות ונוסעים יקרים! בעקבות חפץ חשוד בתחנת גבעת התחמושת לא יתקיים שירות רכבות בין תחנת גבעת המבתר לתחנת שער שכם". 
 


עוד נכתב כי "הרכבת תפעל במתכונת שירות חלקי בין התחנות: מתחנת חיל האוויר לתחנת גבעת המבתר בשני הכיוונים ומתחנת שער שכם לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים. עם קבלת אישור המשטרה הרכבת הקלה תחזור לפעול כסדרה".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מזל
    מוטי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מזל 16:27 נסעתי עם הרכבת הספקתי
    סגור
  • 3.
    אז מה רצית שיעשו?
    מרי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה קנטרנית
    סגור
  • 2.
    חפצים ברכבת
    מציאותי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש חפץ חשוד כמעט 3 פעמים ביום. אנשים מעופפים יש במדינה ששוכחים תיקים וחפצים שלהם מאחור. יפסיקו לשכוח יהיה שירות מלא בלי הפסקה לדקה (לא מדבר על תאונות למינהם).
    סגור
  • 1.
    תקלה קבועה ברכבת הקללה
    אפרת 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגלל זה עדיף אוטובוס חשמלי ארוך שיכול לשנות מסלול במקרה הצורך ולא דורש השבתת הקו כולו. מאחר וביטלו את קוי האוט כדי לכפות שימוש ברקל אנחנו תקועים.יש לעצור את תכניות הרקל לעתיד ולהחליפן באוט חשמליים ארוכים
    סגור