ויראלי

הכוכבת בתיעוד חשוף חודש לאחר הלידה: "אני מעריצה את הגוף שלי"

העיסוק סביב החזרה לגזרה פוסט-היריון, הביא את מאיה ורטהיימר לחשוף את עצמה בתחתון וחזיה כדי להראות איך הגוף שלה באמת נראה חודש לאחר לידת בנה. "נראה חודש רביעי... יש מצב שיקח לי שנה לחזור לעצמי"

מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר לפני ואחרי היריון (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה ורטהיימר mayawerthimer@)
השחקנית ואושיית הרשת, מאיה ורטהיימר, קיבלה הודעות מפרגנות מעוקבות על כך שירדה לה הבטן ההיריונית והרגישה צורך לחלוק עם נשים אחרות שבמציאות, זה נראה קצת אחרת. "אתן מושלמות על ההרמות אבל לא חזרתי לשום מידה שלי וזה ממש ממש בסדר", כתבה ורטהיימר.
אושיית הרשת המשיכה והעלתה תמונה שלה בטופ חושף בטן ומכנסונים לפני ההיריון ולצדה תיעוד שלה בתחתונים וחזיה מהשבוע האחרון, בזמן שעברה שיזוף בהתזה - חודש לאחר הולדת בנה. על הבטן התפוחה מהתיעוד האחרון ורטהיימר כתבה "נראה חודש רביעי וזה טבעי ברמות. וגם יש מצב שיקח לי שנה לחזור לעצמי. אני הבאתי חיים לעולם אז אני כרגע מעריצה את הגוף שלי כמו שהוא".  

מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה ורטהיימר mayawerthimer@
בין התגובות שנכתבו לורטהיימר היו תודות על החשיפה: "תודה על הנירמול של זה. אני חצי שה אחרי והבטן שלי גדולה", כתבה אחת מהעוקבות. ואחרת הוסיפה: "הכי מהממת שיש".
השחקנית כזכור התוודתה לפני כשנה וחצי כי היא לא שלמה עם גופה אבל שואפת להשלמה: "הגוף והנפש שלנו הם הכלי שלנו. אני אוהבת לחזק אותו (בעיקר בספורט), אבל בעיניי הנפש היא הכי חשובה וכמה שאת יפה ונעים לך בפנים, זה מה שרואים בחוץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה