ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת: "התחלנו לחפש פונדקאית"

השחקנית נחשפה בפני העוקבות שלה ברשת וסיפרה על הרגעים הקשים ביותר בדרך להבאת בנה בהליך הפריה חוץ גופית: "לא ידעתי האם אני מסוגלת לשאת עוד ועוד סיבובים", סיפרה השחקנית וגם עקצה בעל של עוקבת מתוסכלת "מאוד אדיוט"

מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינסטגרם/ מאיה ורטהיימר)
השחקנית ואושיית הרשת, מאיה ורטהיימר, החליטה לאפשר לעוקבות שלה לשלוח לה שאלות אנונימיות בעקבות הודעות שהיא מקבלת מאימהות "שנבוכות מהרגשות שלהן", כדבריה.
אחת מהעוקבות של ורטהיימר, שקיבלה את ההזמנה הפתוחה, חלקה עם השחקנית שהיא בטיפולי פוריות ומרגישה שבורה אחרי עוד סבב שלא צלח. "הסיפור שלך נותן לי תקווה. איך שורדים את התקופה הזו בלי להישבר?", הוסיפה המגיבה האנונימית.
"אני כל כך מבינה", השיבה לה ורטהיימר, "גם אני נשברתי. ההורמונים שוברים. חיכיתי שלוש שנים לנח ואחרי שאבא שלי נפטר לא הייתה לי שום ביצית להחזיר... אני אישה שמאמינה שהכל מגיע בזמן אבל גם האופטימיות שלי נסדקה. אנחנו כבר התחלנו לחפש פונדקאית במקביל לטיפולים כי לא ידעתי האם אני מסוגלת לשאת עוד ועוד סיבובים".
מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה ורטהיימר mayawertheimer@
ורטהיימר המשיכה ועודדה את העוקבת: "בסוף זה קרה. זה באמת נס. בזמן הנכון. לא דקה לפני ולא דקה אחרי".
אושיית הרשת הצליחה בהמשך גם להתעצבן על בעל של אחת מהעוקבות שלה שסיפרה שבן הזוג מתלונן על כך שהיא לא מבשלת מאז הלידה: "נשמע שבעלך מאוד אדיוט", ענתה ורטהיימר. "אם אתה בעלה, אני ממליצה שתתאפס על עצמך ומהר", כתבה השחקנית גם במסר ישיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיל 15-35: גלולות למניעת ביוץ. גיל 35-55: זריקות לעידוד (ל"ת)
    מה הפלא 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור