ויראלי

צפו: כוכבת הרשת שטעמה את חלב האם של מאיה ורטהיימר

אורחת מפתיעה שהגיעה לבקר את השחקנית הג'ינג'ית ואת בנה בן השבועיים, ביקשה לטעום מחלב האם של ורטהיימר בטענה שהוא מאוד בריא: "זה טעים ברמות. זה הטעם של הסוף של הקורנפלקס", הגיבה אחרי לגימה. איך הגיבה האימא הטרייה?
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
אושיית הרשת, דנית גרינברג, הגיעה אמש לבקר את חברתה מאיה ורטהיימר, שילדה כזכור את בנה נח איתן רק לפני כשבועיים. מי שהצטרפה לביקור היא עדי כרמלי (יוצאת המירוץ למיליון) וחברתן של השתיים שהחליטה לבקש מהשחקנית והמגישה לטעום את חלב האם שלה: "כי זה נורא בריא".
ורטהיימר, שציינה שהצעד היה "אמיץ והזוי", הסכימה לתת לחברתה לטעום מהחלב שהיא מייצרת, רק שמכאן האירוע הסלים: גרינברג, שצפתה מהצד בסקרנות, ביקשה גם היא ללגום מחלב האם של הג'ינג'ית הכי מוכרת ברשת והגיבה בהתלהבות: "טעים!!! זה טעים ברמות. את מכירה את הסוף של הקורנפלקס, זה הטעם של הסוף של הקורנפלקס".
צילום מתוך חשבון האינסטגרם של דנית גרינברג @danitgreenberg
בתום שלב הטעימות, גרינברג אף לחצה על ורטהיימר לטעום בעצמה מחלב האם שהיא מייצרת וכתבה בסטורי שהעלתה: "פעם ראיתם שף שלא טועם את האוכל של עצמו? התשובה היא לא!!!".
ורטהיימר, שסירבה לקחת "שלוק קטן", הציעה לעלות סקר לאימהות עם השאלה: האם הן טעמו את החלב של עצמן? והבטיחה שאם יותר ממחציתן יענו שכן היא גם תטעם. התוצאות אגב, נכון למועד כתיבת שורות אלה, הן שכחמישית מהאימהות שענו טעמו מחלב האם שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה