ויראלי

מאיה ורטהיימר בפעילות חריגה אחרי הלידה: "כמה חתיכים, אני בהלם"

השחקנית וכוכבת הרשת יצאה להתרענן מחוץ לבית והפתיעה את העוקבים בפעילות שהיא בחרה לעשות: "לשטוף את העיניים"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
מאיה ורטהיימר מחליטה להתרענן בחופשת הלידה ולצאת להליכה מחוץ לבית בשעות הערב.
בסטורי שהעלתה אתמול לעוקבים שלה (ראשון) אמרה ורטהיימר שיצאה להליכה בטיילת שבתל אביב: "יצאתי בפעם הראשונה להליכה בחוץ לבד! לזמן שקט לבדי - כמה מרגש זה ומוזר. אני בהלם".
לאחר מכן עצרה ורטהיימר באמצע ההליכה ושיתפה את העוקבים שהיא לא ידעה שתיתקל בכמות כל כך גבוהה של גברים שיוצאים לעשות ספורט בשעות הערב: "רק לשטוף את העיניים, איך הם מתנשפים גם ואוו". לסטורי היא הוסיפה את כיתוב: "כמה חתיכים רצים פה בלילה מה נשמע?! מי ידע שאלו השעות?".
(מתוך האינסטגרם של מאיה ורטהיימר)
כזכור, מאיה ורטהיימר הודיעה על השם המרגש שהיא ואסף זמיר בחרו לבנם באירוע ברית המילה בו נכחו קרובי משפחה וחברים של הזוג המאושר.
בפוסט שפרסמה ורטהמייר כתבה השחקנית: "ילד קשת שלנו, הגעת אלינו בימים מאד מאד סוערים, וממש כמו בסיפור נדמה שגם אתה הבאת לנו את התקווה מתוך המבול, אחרי שנים שאנחנו מחכים לך, כמו לנס, הגעת. בנית סירה והבאת איתך את הקשת ויונה עם עלה של זית". 
ורטהיימר הוסיפה וכתבה כי בנה נקרא על שם אביה שנפטר: "אבא שלך כרגיל חושב שאני משתמשת ביותר מדי מטאפורות ושזה מחליש את הפוסט שבו אנחנו מכריזים שקוראים לך נח איתן זמיר, אבל אני כרגיל לא מקשיבה לו. תודה שבאת, וברוך הבא נח. אנחנו כבר אוהבים אותך כל כך".
מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר הביאו לפני כשבועיים במזל טוב, בן קטן ומתוק, אח לאסיה בתם הבכורה. אחרי שהתאוששה מהשעות הלא קלות בחדר הלידה, ורטהיימר מצא את המילים הנכונות לספר על החוויה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה