ויראלי

דנית גרינברג מבוהלת באמצע הרחוב: "אולי הוא מרגל רוסי"

אושיית הרשת וכוכבת הריאליטי דנית גרינברג הופתעה באמצע הרחוב כאשר ניגש אליה מראיין דובר רוסית שטוען שהוא מישראל. "עולה חדש", אמר לה המראיין. "פתאום נבהלתי שאולי הוא מרגל רוסי ובכלל השם של הערוץ נשמע כמו לופט מאד מפוקפק", כתבה גרינברג
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום מתוך האינסטגרם של דנית גרינברג)
אושיית הרשת דנית גרינברג מרבה להעלות תיעודים מחייה הפרטיים בחשבון האינסטגרם שלה, ולרוב היא עושה זאת בחן והומור. אתמול (שני) היא פרסמה תיעוד מעט שונה, בו היא הופתעה באמצע הרחוב במהלך טיול עם הכלב ומבלי שהכינה את עצמה לכך, מצאה עצמה באמצע ריאיון חריג.
בתיעוד היא מצלמת את מי שעצר אותה וביקש ממנה להתראיין, כאשר הוא טוען שהוא מישראל והא מראיין לערוץ מרוסיה. "אל תשאלו תפסו אותי לריאיון בינלאומי באמצע הרחוב, לא יודע על מי הוא נפל". כתבה בסטורי אחד גרינברג.

מתוך האינסטגרם של דנית גרינברג

לאחר מכן היא פרסמה סטורי נוסף ובו כתבה בהומור: "אני בינלאומית נגמר הסיפור הארץ הזאת קטנה עליי כבר". כל זאת תוך שהיא מחזיקה את כלבה בחום המעלף באמצע היום.


מתוך האינסטגרם של דנית גרינברג

לאחר מכן פרסמה עוד סטורי באותו נושא, ובו שיתפה במחשבותיה המשעשעות על הסיטואציה: "וואי פתאום נבהלתי שאולי הוא מרגל רוסי ובכלל השם של הערוץ נשמע כמו לופט מאד מפוקפק". כתבה דנית גרינברג.

מתוך האינסטגרם של דנית גרינברג
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה