רכילות עסקית

כוכבת "האח הגדול" הגיעה לחפש אהבה במרוץ הרווקים של ת"א

ביום חמישי האחרון התקיים מרוץ האהבה, הודיס סינגלס ראן, ולכבוד המאורע הוקם מתחם VIP נוצץ. בין הנוכחים: הרווקה הטרייה דיאן שוורץ, מייקל לואיס, תומר הכהן, אורטל עמר ונוספים
מערכת ice |  2
מרוץ הרווקים
ביום חמישי האחרון התקיים בפעם השנייה מרוץ האהבה - הודיס סינגלס ראן. מטרת האירוע הייתה להפגיש בין רווקים ורווקות דרך פעילות ספורטיבית, ובין הרצים הרבים היו כמה סלבס רווקים שכנראה הגיעו למצוא אהבה.
המרוץ התקיים במתחם המגדלור ליד פארק רידינג החדש שבתל־אביב, ורצו בו כ-20 אלף איש שלבשו את הקולקציה החדשה של הודיס. המרוץ כלל שני מקצים –  5 ק"מ למתחילים ולאלו שרצו להכיר תוך כדי הפעילות בריצה קלילה או בהליכה. המקצה השני היה של 10 ק"מ ויועד לרצים רציניים שרצו למצוא בן או בת זוג שרציניים לגבי פעילות ספורטיבית כמוהם.
בתום הריצה התקיים אירוע היכרות גדול שהופק בידי חברת שוונג מחברת RGE. האירוע כלל הופעה של להקת פול טראנק, אמיר דדון ולולה מארש.
 
דיאן שוורץ ועמית פרמינגר. צילום: ניר פקין
כפי שצוין, היו כמה וכמה סלבס שלקחו חלק במרוץ, וגם הגיעו למתחם ה-VIP של הודיס. את המתחם אירח מנהל השיווק של הודיס, עמית פרמינגר, ושם הוא פגש את הרווקה הטרייה והפנים של המרוץ דיאן שוורץ, תומר הכהן, מייקל לואיס, עדן דניאל גבאי, אורטל עמר, אירה דולפין, מתן פרץ, אור מינאלי ונוספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מת עלייך טליה מספר 1 (ל"ת)
    א 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שתלך לטיפול זה יעזור לה היא צעירה אם היא רוצה להצליח בח
    זז אני רק רואה את הב 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רק רואה את הבחורה ונופל לי הפנים לא אוהב את החרא הזה לא יודע איך אתם מתלהבים מהחרא הזה
    סגור