מדדים ומחקרים

נתוני טיקטוק חושפים: האם הצלחנו להילחם בשנאה בשנת המלחמה?

טיקטוק מדווחת על מאמצי האכיפה לשנת 2024 במאבק בדברי שטנה, עם עדכונים על הרחבת מדיניות השנאה, הסרת תכנים בעייתיים, ושיתוף פעולה עם ארגונים חינוכיים לקידום תכנים אמינים ובטוחים
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
במלאת שנה למתקפת חמאס על ישראל, טיקטוק מציגה עדכון מקיף על מאמצי האבטחה שלה והאכיפה של כללי הקהילה. החברה מדווחת על רענון והרחבה של המדיניות שלה נגד דברי שטנה והתנהגות שנאה, במטרה ליצור סביבה בטוחה יותר עבור המשתמשים.
המדיניות המעודכנת מתמקדת בטיפול בדברי שטנה מרומזים או עקיפים, תוך דגש על אנטישמיות ואידיאולוגיות שנאה אחרות. טיקטוק הכירה במילה “ציוני” כמונח שיכול לשמש כהתייחסות זהות יהודית או ישראלית, ולא רק כאידיאולוגיה פוליטית. מהלך זה נועד להתמודד עם העלייה בשימוש במילה זו בהקשרים של שנאה.
בשנה האחרונה, טיקטוק הסירה יותר מ-4.7 מיליון סרטונים והשעינה כ-300,000 שידורים חיים בשל הפרות כללי הקהילה, הכוללים תוכן המקדש את חמאס ודברי שטנה. החברה מדווחת גם על הסרת 500 מיליון חשבונות מזויפים ברחבי העולם, והעלתה את כמות החשבונות שהוסרו בגין שנאה בכל רבעון.
כחלק מהמטרה להילחם בתוכן שנאה, טיקטוק השקיעה בטכנולוגיות ניטור אוטומטיות ובודקי תוכן, שמסירים כיום כ-80% מהתוכן המפר. החברה אף הרחיבה את תוכניות הכשרה לבודקי התוכן, כולל הכשרות ממומחים כמו הליגה נגד השמצה.
מעבר לאכיפה, טיקטוק מעורבת גם בפעילויות חינוכיות. החברה השתתפה בכנסים ובפסגות בתחום המאבק באנטישמיות, והחלה לתמוך בתוכן אמין בנושאים חשובים לקהילה. לדוגמה, היא תמכה במשלחת של 27 יוצרים שהשתתפו במצעד החיים בפולין, במטרה להעלות מודעות על זוועות השואה.
באמצעות אכיפה מתמשכת ושיתוף פעולה עם גורמים שונים, טיקטוק שואפת להגן על קהילותיה במהלך הסכסוך המתמשך, וליצור פלטפורמה בטוחה יותר לכל המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה