שיווק ופרסום

דיאן שוורץ ושרית פולק ימצאו זוגיות? ישתתפו במרוץ האהבה בת"א

לקראת מרוץ האהבה הודיס סינגלס ראן שייערך בחודש הבא הצטלמו דיאן שוורץ, נטע ברזני, שרית פולק ואירנה דולפין כשהן נכנסו לתוך אמבטיית קרח ומדברות על זוגיות, דייטים, ריצה וספורט ועל איך הן מתכוננות למרוץ
מערכת ice | 
מרוץ האהבה (צילום יח"צ)

ב-14.9 ייערך מרוץ האהבה השנתי הודיס סינגל'ס ראן עם חיזוק משמעותי כאשר דיאן שוורץ, נטע ברזני, שרית פולק ואירה דולפין ישתתפו גם הן במרוץ. לרגל זה נפגשו הארבעה לאמבטיית קרח קרה בה דנו על עולם הרווקות, דייטים, ריצה, ספורט ועל איך הן מתכוננות למרוץ.

במהלך הערב שיחל בשעה 18:00 ייערכו מרוצים למרחק של 5 ו-10 ק"מ, כמו כן יפעלו מתחמי דייטינג ובסוף הערב ייערכו הופעות של אמיר דדון, לולה מארש ופול טראנק. האירועים ייערכו במתחם המגדלור בנמל תל אביב.

לפני כשבועיים הצטלמה דיאן שוורץ לרגל המרוץ ואף אמרה במהלך הצילומים: "אני לא רצה עם כל אחד". היא פרצה לתודעה לאחר שהשתתפה בעונה הקודמת של האח הגדול ואף הייתה לאחת הדיירות הכי מדוברות בבית, העונה חזרה לאח הגדול ומשמשת כ"אחות הדיגיטלית" המראיינת את מודחי העונה.

שרית פולק מוכרת כגרושתו של סטטיק ואף השתתפה בעונה האחרונה של תוכנית הזמר במסכה והייתה בעברה גם כן דיירת באח הגדול. אירה דולפין גורו הכושר והתזונה גם היא פליטת ריאליטי לאחר שהשתתפה בהישרדות, ונטע ברזני שפרצה לתודעה בהשתתפותה במרוץ למיליון יחד עם אחיה עומר היו לאחד מהזוגות האהובים בתולדות התוכנית, ובהמשך השתתפה גם באח הגדול.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה