השוק

אדם נוימן במיזם חדש: האם Workflow תצליח היכן ש-WeWork נכשלה?

אדם נוימן, המייסד של WeWork, משיק מיזם חדש בשם Workflow, שמציע פתרונות חללי עבודה גמישים, בעקבות הביקוש ההולך וגדל למשרדים גמישים. הוא מתכנן לשפר את תחושת הקהילתיות בקרב העובדים
מערכת ice | 
אדם נוימן (צילום אלכסיי חי)
מייסד WeWork מציע גישה מחודשת לעולם המשרדים, בהתבסס על לקחים שהפיק מניסיונו הקודם. אדם נוימן, המייסד הידוע של WeWork, הכריז על הקמת מיזם חדש בשם Workflow, שצפוי להתחרות ישירות בחברה הקודמת שלו. המיזם, שנועד לענות על הביקוש ההולך וגדל לחללי עבודה גמישים בעקבות מגפת הקורונה, מתכנן להציע פתרונות מגוונים להעסקה במשרדים ובניינים.
נוימן הצהיר כי Workflow תתמקד בהשכרת חללים משרדיים בבניינים שברשותה, או בשיתוף פעולה עם בעלי נכסים. הוא הדגיש את הצורך להעניק חווית עבודה מותאמת אישית, במטרה להקל על תחושת הניתוק בקרב העובדים. “נראה כי ישנו ביקוש גובר לחוויה קהילתית”, אמר.
מאחורי המיזם עומדת חברת הסטארט-אפ פלו, שהוקמה בשנת 2022, ומתמקדת בשוק הנדל”ן. פלו נהנתה מהשקעה משמעותית של 350 מיליון דולר מחברת ההון סיכון אנדריסן הורוביץ, והוערכה ביותר ממיליארד דולר. החברה מחזיקה בנכסים במיאמי, פורט לודרדייל ואטלנטה, והחלה להתרחב לריאד שבסעודיה.
במהלך השקת Workflow, נוימן הדגיש את השינויים בגישתו העסקית בעקבות ניסיונו ב-WeWork, כשהוא מבטיח להקשיב לצרכי השוק ולפעול בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה