השוק

אקסל סולושנס מגייסת 20 מיליון ש”ח: ההשקעה שתשנה את עולם הסייבר

אקסל סולושנס תשקיע בהקצאה פרטית של 20 מיליון ש”ח, במטרה להרחיב את פעילותה בתחום הסייבר וה-AI, עם השתתפות משקיעים בולטים כמו גיל דויטש ורוני בירם בתמורה למניות וכתבי אופציה
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
חברת אקסל סולושנס הודיעה על חתימת הסכם השקעה עם גיל דויטש ורוני בירם, במסגרתו יגייסו השניים סכום של עד 20 מיליון ש”ח. ההשקעה תתבצע בהקצאה פרטית של 18,240,000 מניות רגילות ו-18,240,000 כתבי אופציה לא סחירים, במחיר מניה של 1.10 ש”ח, כאשר מחיר המימוש של האופציות יהיה 1.45 ש”ח.
מטרת הגיוס היא לתמוך באסטרטגיית הצמיחה של החברה, המתמקדת בעולמות הסייבר וה-AI, הן בישראל והן בשוק הבינלאומי. ההקצאה תתבצע בשני שלבים: בשלב הראשון, לאחר התקיימות תנאים מתלים מקובלים, תקצה החברה 14,640,000 מניות רגילות ו-14,640,000 כתבי אופציה, אשר יחדיו יהוו כ-9.09% מהון המניות של החברה לאחר ההקצאה, וכ-14.90% בדילול מלא.
בשלב השני, לאחר אישור אסיפת בעלי המניות, יוקצו 3,600,000 מניות רגילות ו-3,600,000 כתבי אופציה, מה שיביא את שיעור המניות לאחר ההקצאה לשיעור כולל של 11.07% מההון, בדילול מלא.
ההקצאה כפופה לקבלת אישורים הדרושים מהרשויות המתאימות.
לדברי רונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס: " מספר הישגים אסטרטגיים באים לידי ביטוי בהשקעה משמעותית זו: גיל דויטש ורוני בירם הינם משקיעי ערך שמביאים איתם גם הכרה ואמון באסטרטגיה שלנו. בנוסף, באמצעות הכסף נוכל להאיץ את תוכנית אסטרטגיית הצמיחה שלנו באמצעות מיזוגים ורכישות לצד צמיחה אורגנית כפי שהוצג בכנס המשקיעים שקיימנו בשבוע שעבר לשוק ההון. אנחנו בטוחים שהשקעה זו תניב תשואה משמעותית לכל הצדדים ותוביל להמשך צמיחה ומימוש האסטרטגיה והחזון שלנו, במיוחד בתחומים הצומחים של טכנולוגיות הסייבר שאנחנו פועלים להתרחבות בינלאומית, פעילות AI שהקמנו לאחרונה והקמת אקסל קלאוד לפעילות ענן ציבורי."

רונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס (צילום: יח"צ)
לדברי גיל דויטש, ״אנחנו משוכנעים ביכולותיה של הנהלת אקסל ליישם את האסטרטגיה העסקית כפי שהוצגה לבעלי המניות והמשך מיקוד החברה בעולמות הטכנולוגיה של סייבר, AI וענן בארץ ובחו״ל. אנחנו מאמינים שההשקעה הנוכחית תסייע לחברה להביא לצמיחה משמעותית ולמיצוי מלוא הפוטנציאל שלה בשוק.״
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה