TOP 5

מה דונלד טראמפ מסתיר? עובדות מפתיעות על נשיא ארה"ב לשעבר

דונלד טראמפ הוא אחד מהאנשים המדוברים ביותר בעולם, אבל ישנם כמה פרטים על חייו שלא כולם מכירים. מההון שלו ועד לקריירה הטלוויזיונית הארוכה – הנה חמישה דברים מפתיעים על טראמפ.

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
דונלד ג'ון טראמפ נולד בשנת 1946, והוא לא רק פוליטיקאי אמריקני, אלא גם יזם ואיש עסקים מצליח, שכיהן כנשיא ארצות הברית ה-45. לפני כניסתו לחיים הפוליטיים, טראמפ היה ידוע בזכות עסקי הבנייה והנדל"ן שלו, עם מיזמים מרשימים ברחבי העולם. אורח חייו הראוותני ויוזמותיו הפכו אותו לדמות בולטת בעשורים האחרונים, והוא הצליח לבנות סביבו תדמית של אדם שאפתן ומצליח.
לאחר כהונתו כנשיא, טראמפ ממשיך לעורר עניין רב סביבו, בין אם בזירה הפוליטית ובין אם בתחומים נוספים. הוא הנשיא האמריקאי הראשון שנעצר, והראשון שנשפט ויישפט הן בבית משפט מדינתי על זיוף מסמכים עסקיים, והן בבית משפט פדרלי על החזקת מסמכי מדינה מסווגים.
טראמפ מנסה שוב את מזלו בהתמודדות לנשיאות בשנת 2024, מול ג'ו ביידן וקמלה האריס. לפני שאתם תופסים צד, אלו חמישה דברים שלא ידעתם על דונלד טראמפ:
1. הונו של טראמפ:
ההון של דונלד טראמפ מוערך בכ-3.9 מיליארד דולר, עם השקעות משמעותיות בתחומי הנדל"ן, המלונאות והקזינו, לצד אחזקות עסקיות נוספות.

כמה עשיר דונלד טראמפ? (על פי מחקר של מגזין פורבס)
2. ראשון בתחומו:
טראמפ הוא הנשיא האמריקאי היחיד בהיסטוריה שלא כיהן קודם לכן בתפקיד ציבורי כלשהו לפני שנבחר לנשיאות.
3. לא שותה ולא מעשן:
לאחר שאחיו הבכור, פרד ג'וניור, מת בגיל 42 מהתקף לב בעקבות התמכרות לאלכוהול, טראמפ החליט שהוא לא ישתה ולא ייגע בסיגריות במשך כל חייו.
4. כוכב טלוויזיה:
לטראמפ הייתה קריירה טלוויזיונית מרשימה עוד לפני שנכנס לפוליטיקה, עם הופעות בתוכניות ריאליטי כמו "המתמחה" ואף בסדרות ובסרטים כמו "שכחו אותי בבית 2".

דונלד טראמפ בסרט "שכחו אותי בבית 2"
5. פוביה מחיידקים:
לטראמפ יש ג'רמופוביה, פחד מחיידקים. הדבר מתבטא בכך שהוא נזהר לא ללחוץ ידיים ולא נוגע במשטחים ציבוריים מבלי לנקות את ידיו אחר כך.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה