בעולם

המשקיעים המיליונרים מעדיפים את האריס; בעלי העסקים את טראמפ

הנושא הכלכלי יעמוד במוקד הבחירות לנשיאות בנובמבר – והמצביעים קרועים. סקר של UBS בקרב 971 משקיעים העלה כי 57% מהם יתמכו בהאריס לנשיאות; מסקר אחר של UBS בקרב כ-500 בעלי עסקים עלה כי 53% מהם יעדיפו את טראמפ
שרון בירקמן |  1
קמלה האריס, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
בבחירות הקרובות לנשיאות בארצות הברית, רוב המיליונרים האמריקאים יעדיפו את סגנית הנשיא קמלה האריס על פני הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, כך עולה מסקר חדש של UBS. שנערך בקרב 971 משקיעים בעלי נכסים ברי השקעה של מיליון דולר ומעלה. כ-57% מהנשאלים הודיעו כי יצביעו להאריס, בעוד ש-43% יתמכו בטראמפ. 64% מתומכי טראמפ רואים במדיניות המיסוי שלו יתרון לכלכלה.
77% מהנשאלים ציינו כי הם שוקלים לשנות את תיקי ההשקעות שלהם לקראת הבחירות, עלייה של 14% בהשוואה לסקר דומה מאוגוסט 2020. במקרה שהאריס תנצח, המיליונרים צופים שמניות בתחומי הבריאות, הטכנולוגיה והקיימות יהיו השקעות אטרקטיביות; אם טראמפ ייבחר, הם מעריכים שמגזרי הביטחון, האנרגיה והתעשייה יהיו אטרקטיביים ביותר.
סקר נוסף של UBS שנערך בקרב 500 בעלי עסקים עם הכנסות שנתיות של יותר ממיליון דולר בעלי עסקים העלה כי 53% מבעלי העסקים מעדיפים את טראמפ על פני האריס (47%). כשליש מהנשאלים הביעו חשש מעלייה בשיעורי המס על העסקים. בעלי העסקים העדיפו את טראמפ על פני האריס בכל הנוגע לכלכלה (55% לעומת 45%) ומיסוי (54% לעומת 46%).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקריסה פוגעת בכולם (ל"ת)
    דין 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור