TOP 5

קמלה האריס: 5 דברים שלא ידעתם על סגנית נשיא ארה"ב ג'ו ביידן

קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית, היא דמות מעוררת השראה עם קריירה מרשימה והישגים פורצי דרך. גלו חמש עובדות מפתיעות ומרתקות על האישה שמובילה את המאבק לשוויון ולצדק חברתי.
מערכת ice |  2
קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב ג'ו ביידן (צילום shutterstock)

קמלה האריס נולדה באוקלנד, קליפורניה, להורים שהיגרו מהודו ומג'מייקה. היא סיימה תואר ראשון באוניברסיטת הווארד ותואר במשפטים מאוניברסיטת קליפורניה, הייסטינגס. בשנים האחרונות, האריס הייתה דמות מרכזית במאבק לזכויות אדם ולשוויון חברתי, והובילה יוזמות רבות לקידום נושאים אלה. הקריירה שלה עשירה בניסיונות, הצלחות ואתגרים, והיא ממשיכה להוות השראה לרבים.

חמישה דברים שלא ידעתם על קמלה האריס:


1.הסיפור מאחורי השם:
שמה המלא של קמלה האריס הוא קמלה דווי האריס (Kamala Devi Harris). אמה, שיאמאלה, נתנה לבנותיה שמות מהמיתולוגיה ההינדית כדי לחברן למורשתן. קמלה משמעה לוטוס בסנסקריט והיא גם שמה של אלת העושר והמזל לקשמי. השם האמצעי, דווי, מתייחס לאלה בהינדואיזם.

2. חלום שמתגשם:
חלום הילדות של קמלה האריס הוא להיות עורכת דין, כבר מגיל צעיר העידה על עצמה שהרגישה לכך היא מיועדת ועשתה הכל כדי להצליח. היא הוסמכה לעריכת דין בשנת 1989 והחלה לעבוד כתובעת במחוז אלמדה ב-1990, תוך התמקדות בתיקים של התעללות מינית בילדים ואלימות במשפחה.
3. הראשונה ולא האחרונה:
קמלה האריס הייתה האפרו-אמריקאית והדרום-אסיאתית הראשונה שנבחרה לסנאט של ארצות הברית, והיא גם הייתה התובעת הכללית הראשונה של קליפורניה ממוצא זה.
4. שעות הפנאי:
האריס אוהבת לשחק שחמט ומשחקת לפחות משחק אחד בשבוע כדי לשמור על מוחה חד. בנוסף, היא חובבת בישול גדולה ונהנית להכין מאכלים דרום-הודיים, במיוחד מנה בשם "דוסה".
5. ניסיון עבר:
האריס התמודדה לנשיאות ארצות הברית בבחירות 2020, אך הסירה את מועמדותה לפני הבחירות המקדימות. כרגע נעמדת מול הזדמנות חדשה והחלטות קשות לגבי מועמדות 2024, לאחר שביידן המליץ עליה להמשיך את דרכו.
עובדת בונוס | אהבה ל-Converse:
קמלה האריס אוהבת לנעול נעלי Converse, יש לה אוסף נרחב של נעלי Chuck Taylor, כולל זוגות לעונות חמות וקרות, וזוגות עם וללא שרוכים.


 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא תחסל את אמריקה לפני ישראל
    דוד 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרוע תמיד מנצח
    סגור
  • 1.
    מקווה שלא תיבחר, נראית אישה רעה ושונאת ישראל. (ל"ת)
    מרקו 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור