בעולם

לאחר פרישתו הדרמטית של ביידן: זו ההחלטה הנוספת שלו

לאחר שנשיא ארצות הברית הודיע כי הוא פורש מהמירוץ לנשיאות, חשף כי הוא תומך בסגניתו קמילה האריס כמועמד המפלגה לנשיאות: "דמוקרטים - הגיע הזמן להתאחד ולנצח את טראמפ"
דורון בלוך |  2
קמלה האריס וג'ו ביידן (צילום shutterstock)
לאחר שנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודיע היום (ראשון) כי הוא פורש מהמירוץ לנשיאות ולא ימשיך לקדנציה שנייה, מיהר להכריז על תמיכתו במי שמשמשת כיום כסגנית הנשיא, קמאלה האריס, למועמדת לנשיאות מטעם המפלגה.
בהצהרה שפרסם הנשיא ביידן בחשבון ה-X שלו, כתב: "חבריי הדמוקרטים, החלטתי לא לקבל את המועמדות ולמקד את כל האנרגיות שלי בתפקידי כנשיא למשך שארית כהונתי. ההחלטה הראשונה שלי כמועמדת המפלגה ב-2020 הייתה לבחור בקמאלה האריס כסגנית הנשיא שלי. וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי. היום אני רוצה להציע את תמיכתי המלאה ואת התמיכה שלי לקמאלה להיות המועמדת של המפלגה שלנו השנה". וחתם את דבריו באמירה "דמוקרטים - הגיע הזמן להתאחד ולנצח את טראמפ. בוא נעשה את זה".
ביידן, פורש מהמירוץ לאחר שנחלש בסקרים ובתדמית, לאחר שנחל כשלון בעימות מול טראמפ, וכן בסקרים מולו. קמאלה האריס תצטרך תוך שלושה חודשים בלבד לשקם את התדמית לצמצם את הפער למול טראמפ, וזאת כאשר אין לה היתרון של ביידן, וכן של טראמפ, המגיעים עם טייטל 'הנשיא'.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסנילי תומך בטיפשה! (ל"ת)
    יוסי 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ובערת
    אבי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך שפטרנו
    סגור