בארץ

קמלה האריס: "מתכוונת להביס את טראמפ"

סגנית הנשיא קמלה האריס הגיבה על פרישת הנשיא ביידן מהמרוץ לנשיאות ותמיכתו בה, הודתה והחמיאה לו, פנתה לאומה האמריקאית, והתייחסה למשימה שלפניה - לשקם את המפלגה הדמוקרטית
דורון בלוך | 
קמלה האריס וג'ו ביידן (צילום shutterstock)
לאחר שהנשיא ג'ו ביידן הודיע אמש (ראשון) בצורה רשמית כי הוא פורש מהמרוץ לקדנציה שנייה בנשיאות ארצות הברית, והכריז על תמיכה בסגניתו, קמלה האריס, עליה אמר "ההחלטה הראשונה שלי כמועמדת המפלגה ב-2020 הייתה לבחור בקמאלה האריס כסגנית הנשיא שלי. וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי. היום אני רוצה להציע את תמיכתי המלאה ואת התמיכה שלי לקמאלה להיות המועמדת של המפלגה שלנו השנה", הגיבה האריס בחשבון ה-X שלה לעניין.
בדבריה, כתבה האריס: "בשם העם האמריקני, אני מודה לג'ו ביידן על מנהיגותו יוצאת הדופן כנשיא ארצות הברית ועל עשרות שנות שירותו למדינה שלנו. אני מתכבדת לקבל את תמיכת הנשיא, ובכוונתי ולזכות במועמדות זו". עוד התייחסה האריס למצב המפלגה הדמןוקרטית, שנמצאת במגמת ירידה לאחרונה בסקרים, זאת בעקבות היחלשותו של ביידן, וכן הפסדו בעימות מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.
הסגנית  האריס מפרטת בישירות את כוונתה לבאות "אעשה כל שביכולתי כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית - ולאחד את האומה שלנו - כדי להביס את דונלד טראמפ ואת סדר היום הקיצוני שלו בפרויקט 2025".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה