רכילות עסקית

מותג השוקולד הישראלי מוצג בתערוכת הממתקים הבינלאומית

במסגרת תערוכת המתוקים והחטיפים הבינלאומית (Sweets & Snacks), שמתקיימת מידי שנה בשיקגו, זכה "פנדה" להיכנס לרשימת המוצרים החדשניים ביותר בקטגוריית חטיפים מתוקים עם החטיף פיסטוק חלבה
מערכת ice | 
שוקולד פנדה (צילום שוקולד פנדה)
גאווה ישראלית. במסגרת תערוכת המתוקים והחטיפים הבינלאומית (Sweets & Snacks), שמתקיימת מידי שנה בשיקגו, זכה מותג השוקולד הישראלי והטבעוני "פנדה" להיכנס לרשימת המוצרים החדשניים ביותר בקטגוריית חטיפים מתוקים עם החטיף פיסטוק חלבה. לרשימה המכובדת של החטיפים המתוקים החדשניים ביותר זכו להיכנס רק 5 מוצרים, כאשר החטיף פיסטוק חלבה של פנדה הינו המוצר הישראלי היחיד ברשימה.
כל המוצרים שמגישים מועמדות בתערוכה נבדקים ע"י 30 שופטים שהינם קמעונאים ומפיצים מובילים, המייצגים כמעט 85% מכוח הקנייה של תעשיית הממתקים והחטיפים בארה"ב כאשר השיפוט הינו ע"פ שלושה קריטריונים: טעם, חדשנות ואריזה.

בתערוכת המתוקים והחטיפים שמתקיימת מידי שנה, מציגים למעלה מ-800 חברות ומותגים מכל רחבי העולם והיא מפגישה יצרנים, קמעונאים וספקים של ממתקים וחטיפים במטרה להציג את החידושים האחרונים בשוק, לצד חטיפים קלאסיים אהובים.
פנדה הינו מותג כחול לבן הכולל סדרת טבלאות וחטיפים בטעם שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי (מוצר טבעוני). את המותג ייסדו בשנת 2015, אליה ודניאל ברקת, בני זוג טבעוניים שחיפשו שוקולד טבעוני איכותי. כזכור, המוצרים של פנדה נמכרים בארה"ב תחת המותג 7th Heaven, באזור ניו יורק ובפלורידה. כל מוצרי המותג פנדה הינם פרווה ומיוצרים בישראל במפעל החברה בקרית טבעון. בנוסף, המוצרים מיוצרים מקקאו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה