רכילות עסקית

מדוע בר רפאלי נעדרה ממסיבת יום ההולדת של אמה?

ציפי רפאלי חגגה יום הולדת 67 עם בני המשפחה וחברים במסעדה בהרצליה, אך דווקא הבת הכוכבת, בר רפאלי, נעדרה מהאירוע הנוצץ. מה הסיבה לכך?
מערכת ice |  1
ציפי רפאלי חוגגת יום הולדת (צילום אור גפן יחצ)
הדוגמנית בר רפאלי נעדרה אתמול (שני) ממסיבת יום ההולדת של אמה, ציפי רפאלי, בשמחה כפולה וזאת לאחר השחרור מבית הסוהר. מה הסיבה לכך?
דוגמנית העבר, ציפי רפאלי, חגגה אתמול בערב יום הולדת 67 במסעדת קיוטו בהרצליה, כאשר בחלק האמנותי הופיע על עמדת ה- dj שימי גרין מ"מאיו מיוזיק". בני משפחתה הגיעו כמובן לאירוע, ביניהם בעלה רפי, והבנים: דור, און וניל, פרט לדוגמנית בר רפאלי שנאלצה להיעדר מהאירוע בעקבות טיסה בבוקר האירוע לחו"ל, אך כמובן דאגה לברכה מרגשת באינסטגרם.

ציפי ורפאלי והתקליטן שימי גרין, צילום: אור גפן, יח"צ
השמחה הפעם הייתה כפולה: את יום הולדתה הקודם ציפי רפאלי ציינה בכלא, והפעם כלת השמחה פיצתה על זה במסיבה מיוחדת, וחגגה יום הולדת ראשון מאז השחרור מבית הסוהר עם המשפחה והחברים. הגיעו גם לברך החברים הקרובים של רפאלי: גלי עטרי, עידן יניב, רון שובל, זיו שילון, שלומי שבת ועוד.

נזכיר כי "רפאליס" ,סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה והמדוברת של HOT שהחלה את צילומיה לפני כחצי שנה, עלתה לפני כשבועיים וחצי לשידור, ועתידה לחשוף לראשונה את המתרחש אצל המשפחה שעלתה לכותרות שונות בשנה האחרונה.
הסדרה חשפה לראשונה את חייהם של בני המשפחה בר, ציפי, רפי, דור ואון. השנים האחרונות היו סוערות במיוחד עבורם עם ההרשעה בעבירות המס של בר בשנה שעברה. כעת, משהסתיימה התקופה בה ריצתה ציפי רפאלי את תקופת המאסר שלה בכלא נווה תרצה, והבת בר ריצתה עבודות שירות, נפתחים לראשונה בפני המצלמות שערי האחוזה המשפחתית המפוארת בהוד השרון.
 
המעקב של "רפאליס" על חייהם של בני המשפחה מתחיל רגע לפני השחרור שלה מהכלא ומלווה את המשפחה שמנסה לחזור לשגרה. ציפי, הסוכנת הקשוחה של בר ואון ששלטה בבית ביד רמה, חוזרת למשפחתה שזקוקה לה והשתנתה מאוד בחודשים הללו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומדוע זה מעניין אותנו? (ל"ת)
    שיימוק אייסהול 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור