השוק

סטארט-אפ הבריאות הישראלי מגייס 15 מיליון דולר

החברה מתמחה בפיתוח פלטפורמה מבוססת AI להתאמת תוכניות טיפול לחיי המטופל בעת התאוששות מניתוח ואשפוז
מערכת ice | 
יעל פלד אדם ויוני שטיין (צילום יוסי אלטרמן)
Laguna Health, סטארט-אפ ישראלי שפיתח פלטפורמה מבוססת AI להתאמת תוכניות טיפול לחיי המטופל בעת התאוששות מניתוח ואשפוז, השלים סבב גיוס A בסך 15 מיליון דולר. את הסבב הובילו קרנות ההון-סיכון SemperVirens ו-HC9 Ventures.
עד כה גייסה החברה יותר מ-21 מיליון דולר בסך הכול. כספי הגיוס הנוכחי ישמשו את החברה להעמקת יכולות הבינה המלאכותית בפלטפורמה שפיתחה, להרחבת תוכנית כניסתה לשוק, ולגיוס עובדים נוספים למרכז המחקר והפיתוח בישראל. כיום Laguna מעסיקה כ-25 עובדים בארצות הברית ובישראל, ומשרדיה בארץ נמצאים ברמת גן. 
 
Laguna Health נוסדה ב-2020 על ידי היזמים הסדרתיים יוני שטיין ויעל פלד אדם, ומתבססת על ניסיונו של שטיין בעולמות הפיננסים והביטוח, וניסיונה של פלד אדם בשילוב בין טכנולוגיה ובין עולמות הבריאות. בעברו יוני שטיין היה מייסד שותף של חברת הביטוח של RPX Corp ואף ייסד קרן השקעות שמוזגה לענקית ההשקעות Fortress Investment Group. יעל פלד אדם נמנית על צוות המייסדים של סטארט-אפ הבריאות הדיגיטלית Vim, ולפני כן כיהנה כ-CPO של חברת האיקומרס Bond, ואף שימשה בתפקידים בכירים במיקרוסופט ואמזון. 
יוני שטיין, מנכ״ל ומייסד-שותף של Laguna Health, מסר: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם SemperVirens ו-HC9 Ventures בתהליך הצמיחה של Laguna Health. המנהיגות, הניסיון העשיר והקשרים שלהם יעזרו לקדם את הפתרון של Laguna בקרב מעסיקים ותוכניות ביטוח, ולחולל שינוי בחייהם של מיליוני אנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה