השוק

גם אחרי החגים: גל הפיטורים בהיי-טק ממשיך

חברת גלואט (Gloat) מפטרת כ-35 אנשי ונשות צוות מתוך 300 העובדים, כ-12% שהחברה מעסיקה בישראל, ארה"ב, הודו וסינגפור; חברת הפינטק הישראלית־אמריקנית פאנדבוקס זימנה השבוע עשרה עובדי מטה לשימוע לפני פיטורים
מערכת ice |  1
פיטורים (צילום shutterstock)
גם אחרי החגים, גל הצמצומים במגזר ההיי-טק ממשיך, ושני סטראט-אפים ישראלים הכריזו כי בקרוב יתחילו בסבבי פיטורים. על פי דה מרקר, חברת גלואט (Gloat) מפטרת כ-35 אנשי ונשות צוות מתוך 300 העובדים, כ-12% שהחברה מעסיקה בישראל, ארה"ב, הודו וסינגפור.
גלואט הוקמה בשנת 2015 על ידי בן ראובני המשמש כמנכ״ל, עמיחי שרייבר ודני שטיינברג. החברה מציעה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת לארגון לנהל ולפתח עובדים ולנווט אותם למשימות ועבודה על פי צרכי הארגון המשתנים.

מטעם גלואט נמסר: "לאור מצב השוק והכלכלה בשנה האחרונה ולאחר מחשבה רבה, אנו נוקטים בפעולה האחראית מתוך מחויבות למשימה וללקוחות שלנו. גלואט נפרדת ממספר אנשים בישראל ובעולם כדי להתאים את עצמה לתחזיות הקיימות היום בשוק ולהבטיח מתן ערך ללקוחות שנים רבות קדימה. זו אינה פעולה שנעשית בקלות ראש, וכולנו מלאי הערכה ותודה על התרומה המקצועית והאישית של כל אחד ואחת מהעובדים והעובדות הללו. אנו מחויבים לסייע להם בהמשך דרכם, ונמשיך לתמוך בערכים של שקיפות, הוגנות, הכלה וכבוד כלפי כל עובדי החברה".
כמו כן, דווח כי חברת הפינטק הישראלית־אמריקנית פאנדבוקס זימנה השבוע עשרה עובדי מטה לשימוע לפני פיטורים. 
פאנדבוקס נוסדה ב-2012 על ידי אייל שנער, תומר מיכאלי ויובל אריאב, שעזבו אותה מאז. היא משתמשת באלגוריתמים של בינה מלאכותית כדי למצוא פתרונות מימון אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, כדי לאפשר להם לקבל הלוואות גדולות יותר מכפי שעסקים כאלה מקבלים בדרך כלל.
באוקטובר האחרון פיטרה פאנדבוקס כ-150 מתוך 360 העובדים שהעסיקה עד אז - כ-42% מכוח האדם שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקיצוץ ב Glaot היה יותר מ 12 אחוז קרוב יותר ל 20 אחוז (ל"ת)
    ראומ 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור