השוק

היום הטוב בשבוע? מאנדיי מציגה הכנסות שיא

חברת מאנדיי מפרסמת את תוצאותיה הכספיים לרבעון השלישי לשנת 2022 ומציגים: גדול של 65% בהכנסות לעומת הנה שעברה לסך של 136.9 מיליון דולר
מערכת ice | 
ערן זינמן ורועי מן (צילום נתנאל טוביאס)
חברת monday.com, אשר מספקת מערכת הפעלה לעבודה (Work OS) המאפשרת לארגונים בכל סדר גודל ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים לניהול כל היבט בעבודתם, דיווחה היום (שני) על תוצאותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2022. החברה הציגה הכנסות של 136.9 מיליון דולר, גידול של 65% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (68% מותאם לשער חליפין). מספר הלקוחות עם ARR הגבוה מ-50 אלף דולר גדל ב-116% משנה שעברה.
לפי GAAP החברה הציגה הפסד תפעולי של 28.2 מיליון דולר, לעומת הפסד של 29.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2021; שיעור ההפסד התפעולי לפני GAAP עמד על 21% מההכנסות, לעומת שיעור הפסד של 35% ברבעון השלישי של 2021.

"חוזקה של פלטפורמת Work OS והמשך הביצועים שלנו ברבעון הובילו לצמיחה חזקה בשורה העליונה, עם גידול של 65% בהכנסות", אמר המייסד והמנכ"ל המשותף של מאנדיי, רועי מן. "הרבעון הזה שוב הוכיח את היכולת של החברה להניע צמיחה מלקוחות חדשים וקיימים כאחד, בפרט בלקוחות ה-enterprise, שבהם הרחבנו את בסיס הלקוחות שלנו ליותר מ-1300 לקוחות".
המייסד והמנכ"ל השותף של מאנדיי, ערן זינמן מסר: "מוצרי ה-Work OS החדשים שלנו ממשיכים לתפוס תאוצה, ואנו מעודדים מהאימוץ הנרחב ומהמשוב החיובי שקיבלנו מהלקוחות שהקדימו לאמץ אותם. אנו מלאי ביטחון לגבי ההזדמנויות ארוכות-הטווח שלפנינו, בעוד שנמשיך לספק מוצרים ופתרונות החשובים לליבת ההצלחה העסקית של לקוחותינו במקרי שימוש שהולכים וגדלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה