השוק

מאסק משתלט על מרוקו, זה הצעד ההיסטורי של טסלה

מייסד חברת הרכב החשמלי השיק את שתי תחנות ה-Supercharger הראשונות שלה במרוקו, וסימנה את כניסתה הראשונה לשוק האפריקאי. אבל אילו בעיות צפויים למשתמשים במדינה?
כפיר אדר |  4
אילון מאסק (צילום מסך אינסטגרם/elonrmuskk, יוטיוב/ Roadshow)
חברת רכבי החשמל של אילון מאסק, טסלה, הציבה את שתי תחנות ה-Supercharger הראשונות שלה במרוקו, וסימנה את כניסתה הראשונה לשוק האפריקאי. תחנות מגדש על הן בדרך כלל הצעד הראשון לקראת כניסתה של טסלה לשוק חדש, מדווח אלקטרק.
חברת הרכב החשמלי פתחה תחנות חדשות במלון Onomo בקזבלנקה ובאתר הנופש והספא Al Houara בטנג'יר. בכל תחנה יש רק ארבעה דוכני Supercharger והם בנפח של 150 כ"ס בלבד, שהם הדור הקודם של טכנולוגיית ה- Supercharger של טסלה.
במהלך השנים, מנכ"ל אילון מאסק דיבר לא פעם על השקת טסלה באפריקה, בעיקר במולדתו דרום אפריקה, אך זה עדיין לא קרה. זה לא אומר שאין רכבים של טסלה באפריקה. יש הרבה כאלה, אבל הם היו פרטיים.
אבל עדיין, מדובר בלא מעט צרות שעתידות להטריד את המשתמשים במרוקו, שמתמודדים עם כמה בעיות מכיוון שטסלה אינה תומכת בשוק עם מרכזי שירות, תחנות מגדש על, עדכוני ניווט וקישוריות. לכן, כאשר טסלה מתכוננת להיכנס לשוק חדש, יצרנית הרכב פורסת תחנות ומגדרי שירות.
לאחרונה, אמר כי מאסק הכריז על כניסה בסדר גודל משמעותי בהודו. מאסק רצה שהמכוניות החשמליות שלו יפעלו בכבישים המקומיים (למרות חששות מיבוא), אולם הגל השני של הקורונה ומחסור חמור בשבבים לרכב פגעו במידה מסוימת בתוכניות השנה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למרוקו שבישראל עוד לא הגיע (ל"ת)
    חיים 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תזכיר לי איפה זה ישראל? יש בכלל מדינה כזאת? (ל"ת)
    השוהדה פינת נתניהו 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נראה שהכנסתם כתבה באנגלית לאחר תרגום בגוגל (ל"ת)
    מוטי 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תיקון לא נפח וכ"ס אלא הספק וקילו וואט (ל"ת)
    אלמוג 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור