השוק

מאסק מקבל כבוד לא רק מבזוס: איזה עוד מיליארדר פרגן?

ריצ'ארד ברנסון בחר לפרגן ליריבו אילון מאסק אחרי השיגור של משימת החלל הראשונה האזרחית במסלול של SpaceX: "איחולים לו והצוות על ההשקה המוצלחת", וגם: הנתון המדהים על הפרגון של בזוס
כפיר אדר | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, מתוך אתר spacex)
האם המיליארדרים המסקרנים ביותר בעולם, שבמקרה גם נלחמים על הזכות להיות השולטים בחלל, החליטו לשים את המשקעים מאחור ולפרגן אחד לשני מעתה ואילך במסגרת הניסיונות ההדדיים לכבוש לא רק את כדור הארץ?
המשימה הראשונה האזרחית במסלול של SpaceX שוגרה לחלל בקול תרועה רמה, עם תמונות חגיגיות ומרגשות במיוחד למייסד אילון מאסק והצוות שעבד איתו שנים ארוכות כדי להוציא את המהלך סוף כל סוף אל הפועל אחרי דחיות חוזרות ונשנות. מאסק אפילו עדכן: "דיברתי עם הצוות אחרי השיגור והכל בסדר"
 
ג'ף בזוס שם את המשקעים מאחור וכתב בטוויטר שלו בו 2.6 מיליון עוקבים: "איחולים לאילון מאסק וגם ל-SpaceX על ההשקה המוצלחת של Inspiration4 שלהם אמש. זהו צעד נוסף לעתיד שבו החלל נגיש לכולנו".
 
מאסק הגיב לו על הציוץ הלבבי בקצרה: "תודה רבה", מיד לאחר מכן קיבל איחולים גם מהמיליארדר הראשון שהגיע לחלל, ריצ'ארד ברנסון שכתב לו: "איחולים לאילון מאסק ו-SpaceX על Inspiration4x וההגעה למסלול, עוד רגע גדול לחקר החלל#Inspiration4".
גם לו הודה מאסק בקצרה: "תודה ריצ'ארד", אבל אגב הדבר היותר מעניין היה שכתב CNBC מייקל שיטס זיהה כי מדובר היה בציוץ הראשון של בזוס מזה שנה והוא הקדיש אותו דווקא למי שכולם מכנים היריב הכי גדול שלו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה