השוק

זה הסכום המטורף שמוצע לרכישת ביתו של מייסד מיקרוסופט המנוח

פול אלן, מייסד שותף עם ביל גייטס בענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט, נפטר כערירי לפני שלוש שנים. כעת נכסיו מוצעים למכירה, ביניהם גם האחוזה שהתגורר בה, וזה המחיר שדורשים עבורה
מערכת ice |  1
פול אלן (צילום https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)
אחוזת ענק בבוורלי הילס שנושאת מאחוריה ייחוס מרשים של בעלים מוצעת למכירה. מדובר במה ששימש כביתו של מייסד ושותף מיקרוסופט המנוח, פול אלן שעד למותו לפני שלוש שנים התגורר בה. מי שעוד מעטר את רשימת דיירי האחוזה הוא השחקן רוק הדסון.
מדובר בנכס עצום שולל ארבעה חדרי שינה המשתרעים על לא פחות מ-2,264 מ"ר. האחוזה כוללת יחידת בית אירוח נפרד לאורחים, אולפן הקלטות, משרד ומגרש טניס פרטי, חדר כושר, ספרייה וחדר עיסויים. כמו כן כולל הנכס רכבל פרטי שעובר בתוכו.
הבית מוצע למכירה בלא פחות מ-55.5 מיליון דולר, כשהאחרון שרכש אותו, אלן המנוח, רכש אותו ב-9.6 מיליון דולר בשנת 1997. רוהדסון לעומת זאת התגורר בנכס כשהיה קטן משמעותית וכלל בית קולנוע פרטי ובית מגורים לנהג הפרטי שלו עד שמת ב-1985 כשהוא עוד לא בן 60.

פול אלן שהיה אדם חולני בשנותיו האחרונות התפטר בהדרגה מתפקידיו במיקרוסופט ובשנת 2000 נשאר רק כמחזיק במניות החברה. הוא נפטר ב-2018 ומכיוון שהיה רווק וללא ילדים, אחותו אמונה על הטיפול בעזבונו.
הנכסים הנוספים שמוצעים למכירה מעזבונו של מייסד מיקרוסופט הם קרקע בלתי מעובדת בבוורלי הילס המשתרעת לגודל של 490 דונם, גם יאכטת הפאר של אלן מועמדת למכירה בסכום של 278 מיליון דולר והיא כוללת מתקנים רבים ביניהם צוללת-בת המכילה שמונה אנשים, בית קולנוע, ספא וחדר כושר על סיפון היאכטה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפילו לתרגם אתם לא מצליחים
    קורא מבולבל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלק מתורגם לא נכון והרוב פשוט כתוב עם שגיאות כתיב לא הבנתי כלום - נא לכתוב מחדש
    סגור