השוק

ביל גייטס הודה בדמעות: "אני אחראי לפירוק הנישואים"

אחרי שהודיע על גירושיו מאשתו לאחר כמעט 30 שנות נישואין, המיליארדר ומייסד מיקרוסופט הודה כי הוא יודע שהאחריות על פירוק הבית עם מלינדההיא שלו
מערכת ice |  1
ביל גייטס ומלינדה גייטס (צילום ויקיפדיה, טוויטר/מלינדה גייטס)
ביל גייטס הודה בשיחה סגורה כי הוא אחראי לפירוק הנישואין עם בת זוגו לשעבר, מלינדה גייטס. השיחה התרחשה במסגרת אירוע קטן בכנס של חברת אלן אנד קו. הכנס המתקיים מדי שנה באיידהו ומוכר בכינויו "קייטנת המיליארדרים". בהשתתפות צמרת עולם הייטק והמדיה.
ביום חמישי בערב, יום לפני שגייטס העביר הרצאה בנושא שינויים אקלימיים, המיליארדר השתתף בארוחת ערב מצומצמת שבה נכחו גם מייסד אמזון ג'ף בזוס ומייסד פייסבוק מארק צוקרברג. במהלך האירוע הסגור הארוחה, נערכה שיחת אוף-רקורד בין גייטס לבקי קוויק, מנחת CNBC,. האחרונה שוחחה עם מייסד מייקרוסופט ובין היתר שאלה אות ועל גירושיו, ותשובתו היתה מפתיעה.
אחד ממשתתפי הארוחה סיפר לניו יורק פוסט כי גייטס, "הודה שהוא פישל, וביסודו של דבר הוא התייחס לכך שזו היתה אשמתו. הוא נראה די אמוציונלי כשהוא דיבר על זה. ייתכן שהוא היה על סף דמעות". משתתף אחר באירוע סיפר גם הוא על הדברים לניו יורק פוסט ותיאר את דבריו של גייטס כ-"מאוד נוגעים ללב".
משתתפים אחרים דווקא דיווחו על מצב רוח עצבני מצידו של גייטס באירוע, וכי הוא נמנה מליצור שיחות בין אישיות עם סובביו. קוויק, לפי הדיווח בעיתון לא העלתה את הנושא החם בגירושין של הזוג – הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין ששמו עומד כגורם מרכזי לפירוק הקשר בעקבות קשריו של גייטס עמו.
כזכור, אחד הזוגות היציבים בעולם העסקים, ביל ומלינדה גייטס, מתגרשים אחרי 27 שנות נישואין. הצהובון TMZ השיג את מסמכי הגירושין ובהן צויין כי מלינדה היא זו שהגישה את הבקשה וציינה כי הנישואין נסדקו באופן בלתי הפיך. המסמך מבקש מהשופט לפסוק את הנישואין שהסתיימו "החל מהתאריך בחוזה הפרידה".
מאז התחיל להתבהר הסכם הגירושין שהפך לאחד היקרים בעולם ובמסגרתו גייטס העביר תיק מניות למלינדה עם ההודעה על הגירושין, תיק מניות בשווי כספי של 2.4 מיליארד דולר. התיק כולל חבילות גדולות של מניות בקוקה קולה, בחברת הרכבות הגדולה בקנדה וחברת שידורי הטלוויזיה הגדולה במקסיקו, ובעקבות כך הפכה מלינדה לבעלת המניו המניות הפרטית הגדולה בקוקה קולה. אך זו היתה רק ההתחלה להמשך, שכן הונם המשותף נאמד בכ-24 מיליארד דולר שיצטרכו להתחלק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביל גייטס אולי תוסיף פרטים? שמעתי שהיית שובב לא קטן... (ל"ת)
    אורי 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור