השוק

ג'ף בזוס קיבל את האישור המיוחל: משימת החלל שלו רשאית לצאת לדרך

מייסד אמזון, האיש העשיר בעולם, קיבל את הרשיון ממנהל התעופה הפדרלי בארצות הברית ו-Blue Origin רשאית לצאת לטיסה המסחרית שלה ב-20 ביולי. על אף ההפסד במרוץ להגיע ראשון לחלל, כעת יוכל המיליארדר ליהנות מהחוויה 
כפיר אדר |  1
ג'ף בזוס בדרך לחלל (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
מינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית (FAA) הודיע הלילה (בין שני לשלישי) כי הוא אישר לבלו אוריג'ין של ג'ף בזוס, האיש העשיר בעולם את הרישיון להטיס בני אדם במערכת השיגור החדשה של שפרד לחלל בטיסה מסחרית ראשונה מסוגה.
אחרי שהפסיד במרוץ לריצ'ארד ברנסון שהמריא ביום ראשון לחלל בטיסה משלו שנמשכה דקות אחדות אך סיפקה את התמורה, בזוס, אמור לטוס לקצה החלל עם הצוות של Blue Origin ב-20 ביולי. הסוכנות אישרה כי Blue Origin מורשית לשאת בני אדם בעוד שתוקף רישיון ה-FAA שלה תקף עד חודש אוגוסט.
Blue Origin נדרשת לאמת את החומרה והתוכנה של רכב השיגור שלה שעבד בבטחה במהלך טיסת מבחן, ולכן FAA אישרו שהיא עומדת בדרישות הרגולציה. הטיסה של Blue Origin תגיע קצת יותר משבוע לאחר שהיריבה וירג'ין גלקטיק שלחה בהצלחה צוות כולל מייסדה, המיליארדר הבריטי ריצ'רד ברנסון, לקצה החלל.
Virgin Galactic ו-Blue Origin, כמו גם חברת החלל שהוקמה על ידי המיליארדר היריב אילון מאסק, פועלים להכניס עידן חדש של מסעות חלל אזרחיים מסחריים שגרתיים במה שזכה לפופולריות כ"מירוץ החלל המיליארדר. להערכת בנק ההשקעות השוויצרי UBS שיהיה שוק תיירות חלל שנתי בשווי 3 מיליארד דולר בעוד עשור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוכר באמזון
    מוכר באמזון 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמוכר באמזון שסובל כל שנה מגזירות שונות שגורמות לנו המוכרים אובדן כסף גדול והרבה כאב ראש, אני מאחל לאדון בזוס שחוקי הפיזיקה ישנו את חוקי המשחק תוך כדי משחק עבור החללית שלו, בדיוק כמו שהוא משנה את החוקים לנו המוכרים. שיתמודד עם ההרגשה הזאת.
    סגור