השוק

ענקית הנדל"ן קורסת: חוב של כחצי מיליארד שקל, פנתה לביהמ"ש

לאחר שמחזיקי אגרות החוב של החברה נפגשו ודחו ברוב מוחץ את הצעות ההסדר לחוב הענק, היום הגישה ענקית הנדל"ן בקשה להוצאת צו להקפאת הליכים, מבית המשפט בתל אביב
מערכת ice | 
משבר בהיי-טק (צילום shutterstock, freepik)
לבית המשפט המחוזי בתל אביב הגיעה היום (ראשון) בקשה מחברת הנדל"ן הגדול הרץ פרופרטיס, להוצאת צו הקפאת הליכים, בעקבות חובות ענק אליהם נכנסה. זאת לאחר כינוס שקיימו מחזיקי אגרות החוב של החברה, בנוגע להסדר החוב.
על פי פרסום של כלכליסט, ביום חמישי נפגשו מחזיקי שתי סדרות אגרות החוב של החברה, ודנו בחוב שעומד על כ-523 מיליון שקל, כאשר מתוך חוב זה, מעל 300 מיליון שקל הם לפירעון מיידי. בבית המשפט ידונו בנושא בקשת הרץ פרופרטיס לאחר החג.
רובם המוחלט של מחזיקי אגרות החוב של החברה התנגדו להצעת החברה באשר להסדר חוב הכולל תספורת משמעותית ומימוש נכסים. בנוסף, על פי הדיווח, חלקם אף תמכו בנקיטת הליכים משפטיים כנגד החברה.
כזכור, בתחילת חודש אוקטובר נרשמה הצלחה עם סיום מועד הקול הקורא שהוציא משרד הבינוי והשיכון, כאשר מעל 30 הצעות הוגשו על ידי חברות בנייה זרות לצורך ביצוע עבודות בנייה למגורים בישראל. הקול הקורא החדש פורסם ביולי במטרה לייצר מענים מיידים לענף הנדל"ן, באמצעות הרחבת מספר חברות הביצוע בישראל והרחבת מספר המדינות מהן חברות יוכלו לגשת לקול הקורא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה