תקשורת ומדיה

אופירה אסייג נשברת: "מה זה החיים האלה וכמה עוד נסבול?"

לפחות 67 תושבים נפצעו הערב מפגיעת הכטב"ם ששיגר חיזבאללה אשר התפוצץ סמוך לרמות מנשה. אופירה אסייג הביעה את כאבה נוכח המצב הביטחוני המורכב השורר במדינה וכתבה לעוקביה: "כמה עוד נסבול?"

מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום פייסבוק/ גיא פינס)
לפחות 67 תושבים נפצעו הערב מפגיעת הכטב"ם ששיגר ארגון הטרור חיזבאללה שהתפוצץ סמוך לרמות מנשה. על פי אלי בין, מנכ"ל מד"א, לפחות ארבעה מהפצועים מוגדרים במצב אנוש בעוד שבעה מהם נפצעו באורח קשה. עשרות נוספים נפצעו באורח בינוני עד קשה, בינוני או קל. מדובר במספר הנפגעים הגבוה ביותר באירוע בודד מאז מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר
אשת התקשורת הוותיקה, אופירה אסייג, מיהרה להתייחס לאותו אירוע ביטחוני דרמטי בחשבון האינסטגרם שלה. לצד הדיווח של אתר החדשות N12, כתבה אופירה אסייג, מגישת תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12: "תגידו מה זה החיים האלה? מה! מה! כמה עוד נסבול?".

(צילום: ofiraasayag@)
כידוע, ארגון הטרור חיזבאללה שיגר לפחות שני כטב"מים וההגנה האווירית הצליח ליירט אחד מהם לאחר שנשמעו מספר אזעקות בשעה 18:50 באזור הגליל המערבי, עכו ונהריה. 
כטב"ם אחד חדר לעומק ישראל והפיצוץ התרחש באזור בנימינה כאשר לא נשמעה אזעקה. בעקבות אותו אירוע חריג, צה"ל הודיע כי יתבצע תחקיר מעמיק בנוגע לעובד כי לא נשמעה התרעה לתושבי האזור. ארגון הטרור הביע את אחריותו על המתקפה ובהודעה הרשמית שפרסם ציין כי מדובר בתגובה לתקיפה של צה"ל בלבנון בכלל ובביירות בפרט.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה