דיגיטל וטק

מטא בדרך למיזוג? החיבור המפתיע בין אינסטגרם ל-Threads

מטא בוחנת אפשרות חדשה לפרסם סרטוני Instagram Reels ישירות ב-Threads, במטרה לחבר בין הפלטפורמות ולהגדיל את המעורבות. עם תכונה זו, האם Threads תצליח למשוך יותר משתמשים ולהתקרב להיקפי הפעילות של אינסטגרם ופייסבוק?
רפאל בן זקרי | 
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)
מטא ממשיכה לקדם את האינטגרציה בין הפלטפורמות שלה, וכעת היא בוחנת אפשרות לפרסם סרטוני Instagram Reels ישירות ב-Threads. האפליקציה Threads, שהושקה בשנה שעברה במטרה להתחרות ב-X (לשעבר טוויטר) תוך התמקדות בטקסטים במקום בתמונות, ממשיכה להוסיף פיצ'רים המחברים אותה לפייסבוק ואינסטגרם.
חוקר האפליקציות אלסנדרו פאלוצי גילה כי ב-Threads מופיעה אפשרות חדשה בתיבת הכתיבה, המאפשרת לבחור סרטוני Reels מחשבון האינסטגרם ולפרסם אותם ישירות בפלטפורמה. המטרה של האופציה הזו היא להקל על המשתמשים שכבר רגילים לפרסם תוכן באינסטגרם וב-Threads במקביל, במטרה להגדיל את הקהל והמעורבות.
למרות ההצלחה עם מעל 200 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, Threads עדיין רחוקה מהיקף המשתמשים של אינסטגרם ופייסבוק. באמצעות תכונות חדשות כמו שיתוף סרטוני Reels, מטא מנסה לעודד יותר משתמשים לעבור ל-Threads ולהגדיל את האינטראקציה בין הפלטפורמות. בנוסף, מטא בוחנת פיצ'רים נוספים כמו פרסומים נעלמים והצגת תגובות בולטות יותר מה-fediverse.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה