דיגיטל וטק

אילון מאסק צריך לחשוש? Threads חוגגת שנה עם הישג אדיר

ענקית הסושיאל, מטא, מציינת שנה לפלטפורמת Threads עם עדכון מיוחד ואייקונים מותאמים אישית. הפלטפורמה חוגגת גם 175 מיליון משתמשים פעילים בחודש, והצלחה גדולה על חשבון המתחרים
רפאל בן זקרי |  1
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)

מטא חוגגת שנה להשקת פלטפורמת המיקרו-בלוגינג שלה, Threads, עם הישג משמעותי של 175 מיליון משתמשים פעילים בחודש. הפלטפורמה, שהושקה לפני שנה, עברה כבר בימיה הראשונים את רף 100 מיליון המשתמשים הרשומים, וכעת חוגגת את יום השנה הראשון עם עדכון מיוחד לאפליקציה.

 

לדברי מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, Threads זכתה לפופולריות רבה במיוחד בעקבות חוסר שביעות הרצון של משתמשי פלטפורמת X (לשעבר טוויטר) בעקבות החלטותיו של אילון מאסק. על אף שהושקה עם חוסרים רבים בתכונות, שרובם טופלו במהלך השנה, הפלטפורמה כוללת כיום גרסת אינטרנט, תרגום מובנה, חיפוש כרונולוגי, מעבר מהיר בין חשבונות, תגיות ועוד.

 

כחלק מחגיגות השנה הראשונה ל-Threads, מטא השיקה עדכון לאפליקציה המאפשר בחירה בין חמישה אייקונים מותאמים אישית, בנוסף לאייקון ברירת המחדל. אייקון חדש ייפתח כל יום עד ה-12 ביולי, וכולם עוצבו על ידי קהילת המשתמשים של Threads.

 

כך תשנו את האייקון של Threads במכשיר שלכם:

 

1. פתחו את אפליקציית Threads.

2. לחצו על לשונית הפרופיל שלכם.

3. הקליקו על אייקון עוגת יום ההולדת בראש המסך.

4. בחרו אחד מהאייקונים הזמינים.

 

כדי לקבל את האייקונים המותאמים אישית, ודאו כי התקנתם את הגרסה האחרונה של האפליקציה, שזמינה להורדה בחינם בחנות האפליקציות.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני חוששת שגם מרק צוקרברג בבעיה שיתף פעולה עם אילן מסק (ל"ת)
    אנונימית 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור