דיגיטל וטק

מדוע Threads לא זמינה באירופה ולמה אולי אף פעם

ההגדרה של האפליקציה החדשה, הכוללת שילוב של אינסטגרם ו-Threads ליצירת "קהל שבוי" הוא מהסוג מה שהרגולטורים האירופיים שונאים
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock ,יוטיוב/ The Verge)
אפליקציית Threads, המתחרה החדשה של טוויטר מבית מטא, הושקה השבוע ברחבי העולם למעט במדינות האיחוד האירופי, שבהן חוקי הגנת המידע המחמירים יוצרים מצב שבו לא ברור מתי תגיע לגוש היבשתי, אלא אם בכלל. 
מטא מצידה מתאפקת בהשקת Threads באיחוד האירופי עד שהיא תהיה בטוחה שהאפליקציה לא תפר בשום אופן את החוק האירופי ותהיה בסכנת סנקציות, כפי שעשו בעבר לפלטפורמות אחרות של החברה, כולל וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

"הכישלון של Meta בהשקת Threads באיחוד האירופי קשור יותר בהדגשת הרגולציה האירופית מאשר בעניין העסקי להשקה", אומר ניאם ברנס מ-Enders Analysis, קבוצת מחקר מדיה בלונדון. ברנס מציין את ההגדרה של האפליקציה החדשה, הכוללת שילוב של אינסטגרם ו-Threads ליצירת "קהל שבוי" הוא מהסוג מה שהרגולטורים האירופיים שונאים.
מארק צוקרברג מהמר על צרכנים, שמאסו בכאוס וברעילות של טוויטר, שינהרו לאפליקציית המיקרובלוגינג החדשה שלו, שנחשבת כחלופה "ידידותית" ו"שפויה יותר" לפלטפורמה המנוהלת על ידי אילון מאסק. אבל ההצעה שלו למפרסמים היא, אומרים המבקרים, מרושעת יותר: Threads נועדה לעקוב אחר כל מה שקשור למשתמשים שלה, ממיקום והיסטוריית גלישה ועד נתונים בריאותיים ופיננסיים, על מנת להגביר את היעילות של הפרסום ממוקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה