דיגיטל וטק

Threads במהלך חדש: כלים שיעזרו לכם להרוויח כסף בפלטפורמה

Threads, המתחרה של X, משיקה כלים חדשניים שמאפשרים למשתמשים לנהל תוכן ולהבין את הקהל שלהם טוב יותר, תוך הכנה למוניטיזציה. איך הכלים החדשים יעזרו לכם להפוך את הנוכחות שלכם בפלטפורמה לרווחית? זהו המהלך החדש של מטא
רפאל בן זקרי | 
מארק צוקרברג ופלטפורמת המיקרובלוגינג החדשה Threads (צילום יוטיוב/ shutterstock, CBS Mornings)
בעולם הרשתות החברתיות, המוניטיזציה (הפקת רווחים כספיים מפעילות דיגיטלית) הפכה למטרה מרכזית, ו-Threads, הפלטפורמה היחסית-חדשה מבית מטא, שנועדה להתחרות ב-X של אילון מאסק, נערכת לשלב הבא עם השקת כלים חדשים עבור המשתמשים.
בהודעה שפרסם אדם מוסרי, בכיר ב-Threads וראש אינסטגרם, נחשף כי החברה בוחנת כעת מספר כלים חדשים שיאפשרו למשתמשים לנהל את הנוכחות שלהם בצורה חכמה וממוקדת יותר. בין הכלים החדשים נכללים תובנות מתקדמות שיעזרו למשתמשים להבין טוב יותר את הקהל שלהם ואת ביצועי הפוסטים, יחד עם האפשרות לשמור טיוטות מרובות ולהתכונן להשקת אפשרות לתזמון פוסטים בקרוב.
הדגש על מניעת שחיקה בקרב יוצרים הוא חלק ממדיניות כוללת של מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, שמציין את חשיבות השימוש בכלים מבוססי בינה מלאכותית גנרטיבית כדי להקל על משימות כמו תקשורת עם עוקבים. ההכרזה האחרונה של Threads מכוונת לא רק ליוצרים אלא גם לעסקים, ומרמזת כי מטא מתכוננת להתחיל במוניטיזציה של הפלטפורמה כבר בזמן הקרוב, ייתכן אפילו במהלך השנה הנוכחית.
מהלכים אלו מצביעים על כך ש-Threads שואפת להפוך לפלטפורמה מרכזית עבור יוצרים ועסקים, תוך שהיא מציעה כלים מתקדמים לניהול תוכן ולהבנת הקהל, כל זאת כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של מטא להעמיק את האינטגרציה בין הפלטפורמות השונות וליצור הזדמנויות חדשות לרווחים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה