תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 תחת מתקפה: "ליצן. קבלן מרכזי של הפצת השקט"

"סליחה אבל האם אין בושה?": אוהד חמו, כתב לענייני פלסטינים של חדשות 12, הצליח לעורר את זעמם של גולשים רבים ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). כל הפרטים בכתבה
מערכת ice | 
אוהד חמו בחדשות (צילום צילום מסך חדשות ערוץ 12)
אוהד חמו, כתב לענייני פלסטינים של חדשות 12, הצליח לעורר את זעמם של גולשים רבים ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). חמו העלה לאחרונה ציוץ בחשבון ה-X שלו, בו כתב כי לאחר 18 שנים הוא חזר ללבנון.
"חזרתי ללבנון אחרי 18 שנים, יחד עם הצבא המדהים שפועל שם, מגלה, נלחם, חושף", כתב חמו בתחילת הציוץ. בהמשך, כתב חדשות 12 הצליח לעצבן לא מעט גולשים ברשת החברתית לאחר שכתב כי מדינת ישראל התמכרה לשקט שנבנה עם השנים באזור ואף הוסיף כי היא "עצמה את עיניה".
 
"בוועדת החקירה הממלכתית שתקום, ללבנון צריך להיות פרק ענק: איך נבנתה לנו מפלצת מתחת לאף, פוטנציאל לשבעה באוקטובר על סטרואידים, ומדינת ישראל התמכרה לשקט ועצמה את עיניה", כך כתב אוהד חמו, כתב לענייני פלסטינים של חדשות 12. מי שלא התחבר לציוץ של אוהד הוא אבישי גרינצייג, כתב המשפט של תאגיד השידור הציבורי. "סליחה, אבל האם אין בושה?", כתב גרינצייג לחמו. 
משתמשים אחרים ברשת החברתית אשר נחשפו לציוץ של העיתונאי מיהרו אף הם להביע את עמדתם בנושא ולמתוח ביקורת חריפה על חמו.  בין התגובות החריפות שהופנו לחמו, ניתן היה להבחין בגולש שכתב לחמו כך: "קבלן מרכזי של הפצת שקט והתעלמות מהמציאות  בערוצי התקשורת מראה סימנים של רצון לחיות במזרח התיכון".  גולש אחר הביע את התנגדותו לדברים שכתב חמו באמצעות ציוץ עוקצני במיוחד: "ליצן כמוך לא נברא מששת ימי בראשית. עשית קריירה על ההרדמה הזאת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה