תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 חוטפת ממגיש ערוץ 14: "את מטומטמת או גזענית?"

מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12, הצליחה לעורר את זעמו של העיתונאי שמעון ריקלין, זאת לאחר שפרסמה תמונה שלו עם גדי טאוב ושפי פז בגן מאיר רגע לפני יום כיפור. מיכל פעילן: "עצוב שזה מה שממלא אותך". שמעון ריקלין: "בן אדם ריקני, מסכנה"
מערכת ice |  5
ערוץ 14, ערוץ 12 (צילום מסך ערוץ 14, קשת 12)
מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12, הצליחה לעורר את זעמו של העיתונאי שמעון ריקלין. אמש (מוצ"ש) פרסמה פעילן ציוץ בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר), במהלכו מתחה ביקורת חריפה על שמעון ריקלין, גדי טאוב ושפי פז.
בציוץ, הציגה פעילן תמונה של השלושה בגן מאיר רגע לפני יום כיפור וכתבה:  "לפעמים באמת עדיפה תמונה אחת על אלף מילים. התמונות מגן מאיר של ריקלין גדי טאוב ושפי פז לפני כיפור, מסכמות את כל הציוצים שהיו כאן בימים האחרונים שניסו לייצר מצג שווא כאילו יש כאן מאבק אמיתי על תפילה בציבור. חפשו את התמונות מהתפילה בכיכר החטופים, למי שמחפש את ערכי היהדות".
שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, הבחין בציוץ של מיכל פעילן ומיהר לתקוף אותה. בתגובה לציוץ של פעילן, כתב ריקלין: "תגידי, את מטומטמת או סתם גזענית דוברת גרמנית? אני גר ממש ליד גן מאיר. אסור לי לבוא לשם לתפילה שאחרים ארגנו? מה דעתך. מותר לי לשבת שם על הספסל או כמו בגרמניה ליהודים אסור".
 
ריקלין המשיך לתקוף את מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12 וכתב: "השנאה לאחר שלך. ההתקפדות רק במה שמוכר לך רק מראים איזה בן אדם ריקני את. מסכנה". מיכל פעילן לא התרגשה מדבריו העוקצניים של ריקלין.
בתגובה לדברים החריפים שכתב לה, ציינה פעילן: "מצחיקול. הנה אתה שוב מנסה להציג כאילו יש כאן איזה דיון אמיתי על תפילה. אני אסביר לך במילים כי אני רואה שעם תמונות אתה מתקשה, כשמי שמוביל את שיח הפילוג, ההסתה, והשנאה, מחליט להגיע לפני כיפור להצטלם בגן מאיר ברור לכולנו מה יש פה - ניסיון לזרוע עוד שנאה והרס. עצוב שזה מה שממלא אותך".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איך להכין אלבום מקומבינטורים של אל ג'זירה 12 (ל"ת)
    אבי 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מיכל ושמעון ריקלין
    ג'ני 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גברת נכבדה,היחיד שמחפש זאת את עורוץ 12 שליכם הוא המסיט והגרוע מבין הערוצים יחד איתך ועם חברייך
    סגור
  • 3.
    פעילן גזענית נאלחת,אישה קטנה פלגנית ומגעילה ,איכס (ל"ת)
    גוזימוף 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    מיכל פעילן ושכמותה הורסיי המדינה אתם לא תצליחו
    אבי 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להביס את רוב העם הטוב אתם רשעים ושארית המוץ של עם ישראל דעו לכם שהשנאה בליבכם תוביל אותכם לאירועים רפואייים קשים עם הזמן כי שנאה מתחפרת בתוך לבבכם תצפו בקרוב
    סגור
  • 1.
    פעילן = שטן. אישה מופרעת חולת שנאה (ל"ת)
    נפקא מינא 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור